Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under augusti 2014

Av Camster - 25 augusti 2014 11:22


I fredags fick Robin ett överraskningsbesök av sin moster. 
En stor låda innehållandes ngt heeemligt. Det visade sig vara en stor Bärgaren från filmen Bilar. 
Robin blev sååå glad! Bärgaren är nu med överallt! Han bäddas ner i sängen... han är med i soffan när det kolals film. Han är med i lekhörnan då det spelas TVspel...

I fredags, efter att han hade fått Bärgaren, så visades Bilar på tv. Mer passande tillfälle fanns ju inte!  


 

  


Igår...

 

Av Camster - 24 augusti 2014 00:32

Var med på min andra fotoutställning idag. Ja, min andra ever och min andra 2 helger i rad. Jag går ut starkt ;-)


Dagens utställning var i Malmö Folkets Park och något som kallas för Planket.
Tyvärr blev detta en lång dag då det var dåligt med besökare. Men en del visitkort blev tagna från plastfickan, så det fanns några nyfikna :-)

Många av de andra som ställde ut hade ramat in sina foton... satt upp dem på plakat eller bakom plexiglas. Jag kände mig som en felplacerad rookie. Kände bara för att plocka ner allt igen och gå därifrån.

Jag fick iallafall beröm av de andra fotograferna vilket är jätteskoj eftersom jag inte kan en tiondel av vad de kan. Jag redigerar inget. Jag kan inte bländare och slutate tillfredsställande. OCH jag fotar en del med kompaktkamera vilket får de andra att rysa.
Men fan vad jag får fina foton för att 'inte kunna något'.

Av Camster - 22 augusti 2014 22:29


Ibland finns den där... dagen då hela familjen tycker att det är roligt att jaga objekt för mig att fotografera.
De är lika sällsynta som regnbågen. Och just regnbågen fick kidsen till att vilt gå med på att "jaga regnbågen och guldet i slutet av denna  förra veckan.


Bilderna är oredigerade, regnbågen hade verkligen dessa enormt "vassa" färger.
Och på några foton ser ni att det var en dubbel regnbåge, vilket kidsen tyckte var väääldigt spännande!


         

Av Camster - 22 augusti 2014 16:24



         

Av Camster - 21 augusti 2014 15:00


Vid Brahehus 


2011

   



2014

 


2011

 



2013

 


2014

 

Av Camster - 21 augusti 2014 11:25


Fick min första riktiga beställning på fotoförstoringar igår. Inkl en canvas.
När vi satt där och pratade i telefon så hittade hon ytterligare motiv än det hon hade bestämt sig för från början   
I am happy! Tänk att MINA foton ska hänga i ngn annans hus!!!


Och inatt fick jag en bild utvald för "promotion" på Instagram!
Yaaaay! Även om det inte är så "stort" kanske, så är det ändå bekräftelse på att jag KAN fota. Mina foton ÄR bra! 
Jag gillar verkligen beskrivningen som de gjorde av mitt foto på Insta.
Behövde en boost gällande självförtroendet och det redde sig ju nu!   


   

Av Camster - 20 augusti 2014 22:12


Brahehus, på väg hem från semestern...
Det är ett "måste-stopp" för oss varje gång vi kör förbi Vättern.


             

Av Camster - 20 augusti 2014 11:30


På lördag! Min andra utställning!   


 

Kolla! Mitt namn står bland utställarna! Sjukt! stort för mig!

 

De mest populära fotona från lördagens utställning i Slottsparken ska så klart med   

 

 
Sen får jag ta bort några som jag märkte att folk "bara noterade" och lägga till några nya   




Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards