Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under juni 2014

Av Camster - 29 juni 2014 21:45

 



Han vill bli polis!
Ja han vill även bli brandman och ambulansförare.
Men igår, ute i Lödde, blev han överlycklig efter att ha pratat med en livs levande polis. 
En polis som såg när vi stod på andra sidan vägen och tittade på dem och polisbilen. Han sa glatt hej, kom fram å pratade och bad oss sedan att vänta kvar. 
Han kom tillbaka efter en minut med vars en polis-reflex till kidsen!
Jag säger bara WOW! Jag älskar poliser som är så glada för barn, som tar sig tid att prata med dem.
Polisen vi pratade med visade sig heta Tobbe! 

Av Camster - 29 juni 2014 15:45

         

Igår vid nattningen, började Robin prata om döden.
ÅH vad jag känner igen tankarna som flög runt i hans huvud. Tobs hade exakt samma tankar när han var i typ samma ålder. Och båda pågarna låg där med tårar i ögonen och sa "jag kommer att sakna dig när du är död"...
Vad mer kan man säga än att det kommer att dröja lääääänge innan det är dags för det?



     

Av Camster - 29 juni 2014 10:15


Jag kunde ju bara inte låta bli att fota denna Ford Sierra då jag igår hittade den på parkeringen i Lödde!
Jag saaaaknar min Sierra, min första bil jag köpte för egna pengar. MIN bil! Min COOLA bil! 


     


HÄR är min älskade Sierra!


 

Av Camster - 28 juni 2014 23:07


Efter att ha käkat middag med B´s parents, så åkte vi med kidsen till Lödde för att kolla på en bilträff. 
Jag hade såklart kameran med mig men blev lite smått besviken, både på utbudet av bilar och kvalitén på fotona. Pga att solen stod ganska lågt så speglade den sig i alla bilarna på ett ganska jobbigt sätt. Men men... några foton blev det... 


             

Av Camster - 28 juni 2014 23:04


Jag och B har varit "Skåne runt" idag för att kolla på ev ny soffa... eller ja, Skåne runt är ju överdrivet men ja... 
Under tiden var kidsen hos sin farmor/farfar och ja... bedrev tiden på bästa sätt!


Jag och B hittade den BÄSTA simringen ever till Robbie! Ser ut lite som en djävuls-svan   

   


Där, under vattenytan och allt skvätt, finns Tobs   

 

Av Camster - 27 juni 2014 16:15


Jag gillar inte HippHipp men fick en länk av en kollega med en massa TiffanyPersson-klipp och det fanns en del som fick mig till att skratta så här en fredagseftermiddag   









"Du får gärna ha varit en räv i ett tidigare liv, för jag var en höna"   

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards