Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under augusti 2013

Av Camster - 30 augusti 2013 16:57



 

Av Camster - 30 augusti 2013 15:00


Jag och Tobs skulle prova på att surfa utan att bli blöta (även detta inne på Experimentariet  )


Jag var nervös. Hmm syns det på bilden kanske?   


 



Det var en mjuk stråmatta som rullade och man stod på ngn plast-board... det tog inte lång tid innan jag synade mattan... på nära håll... rejält!


   



Ett försök och sedan hade jag fått nog!
Tobs däremot, HAN var ju ett proffs! Han stod hela tiden ut! Inga probs alls! 

 


Mot slutet blev han dock uttråkad. Han såg inget skoj i det längre, ingen utmaning.





Tror minsann att det är dags att ge honom den där skateboard-en som han velat ha ett tag nu 


       

Av Camster - 30 augusti 2013 10:45


Det finns nog inte mkt som känns mer som ett "erkännande" än att folk väljer ut en av mina bilder för att dela vidare till andra användare på Instragram!


     



Följ mig gärna och "gilla" mina bilder 
ChicagoCam på Instragram  


 


Av Camster - 29 augusti 2013 20:21


Stockholmssemestern avslutades uppe i Kaknästornet.
En liten kak-fika, koll på utsikten, försök till att fota bra bilder på "terassen" hööögt där uppe. Men det blåste så jäkla mkt så det blev inte många bilder tagna.


      '



Bara ett litet P.S i det hela...
1996 jobbade jag på Vattenfestivalen. Sikken lycka när jag fick reda på att Oasis skulle till stan under den veckan för att spela! När jag nu var tillbaka, så blev jag lite paff när jag insåg hur nära Kaknästornet jag faktiskt var när jag såg Oasis spela (då nere vid det rundade huset till vänster nere på bilden nedanför)


   



När vi sedan körde in mot stan igen, så var jag ju bara tvungen att passa på att fotas framför USAs ambassad!
Är det dit jag ska gå när jag ska be om mitt amerikanska medborgarskap   

 


Av Camster - 29 augusti 2013 14:51


Vi lekte även lite efter att vi hade spanat på Dinosar på Experimentariet   



           

Av Camster - 29 augusti 2013 10:00


Har inte haft ork att hiva in bilder från vårt besök på Experimantariet i K-hamn  , men nuuu är jag back in da game   


      


 




Jag fick ha Robin till att stå vid detta kranium så att man kunde ana hur stora dinosaurierna verkligen var!

 




Här letas det fossiler! 


 



Våra fossil-fynd! 

 



Denna stod precis innanför entrén. Stor och rörlig och INTE alls poppis hos Robin   

 



Ohyfsad dinosaurie som står och garvar åt oss!

   




Av Camster - 27 augusti 2013 22:29


Av Camster - 26 augusti 2013 22:33


Ligger hemma med förkylning, frossa och hosta...orkar inget.. hivar in lite foton.


       

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards