Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under september 2012

Av Camster - 29 september 2012 22:23

         

Av Camster - 29 september 2012 22:15




Jag skäms liiiiiiiiiiiiite över att jag gillar Justin Biebers låt så himla mkt men va faaaaen   












Och denna... I just looooove it!




Av Camster - 27 september 2012 09:44

Mitt lilla älskade gulle-gryn bestämde kl 4.45 imorse (inatt) att det minsann var dags att vakna. Jag steg glatt upp, tog in honom i sängen och njöt fullkomligt av att han låg och slog nappen i huvudändan av sängen. Att han sen inte ens försökte somna om var oxå ganska mysigt faktiskt.

Av Camster - 26 september 2012 23:34

Det hela började med en halvnaken, arg och äpplekastande kines uppe på vårt hustak till att jag kastade mig framför en bil, med ovan nämnda arga kines bakom ratten, för att rädda 'folk'. Sen sprängdes bilar i vårt kvarter, en efter en...

Damn these drugs! Måtte jag snart slippa stoppa i mig en massa mediciner, mina drömmar blir mer och mer skruvade!!!

Av Camster - 26 september 2012 21:20

Rihannas senaste låt är bara såååå jäkla bra och mysig och bra och... BRA!
Tyvärr hittar jag ingen video så ni får "klara er" med ljudklipp   


Av Camster - 25 september 2012 18:58

Film-chillaxar med kidsen

Av Camster - 24 september 2012 10:02

Förra veckan landade årets skolkort på Tobs i brevlådan.
Och sikket kort! Coolt och avslappnat, helt annat än på "den tiden" då man själv poserade för skolkort.





Tyvärr tar de inte singelkort på dagis längre, eftersom det är ett jobbigt projekt (??!!!)
men denna bilden sitter på Robin´s plats i dagishallen. Jag garvade rakt ut då jag såg den, de har verkligen lyckats fånga Robin i denna bilden    När jag pratade med en av fröknarna så sa hon själv att bilden speglar väldigt bra hur Robin är på dagis. Det känns som att vi har samma uppfattning av den lille fis-muppen   


   

Av Camster - 22 september 2012 22:32

För att i chans att såga ner granen idag, fick vi hyra en lift... Denna blev uppskattad av alla killarna i familjen! Ja, inkl Björn dårå...

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Skapa flashcards