Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under november 2013

Av Camster - 30 november 2013 02:01


Detta är lätt den mest genomtänkta toalett-belysning jag någonsin sett...

Av Camster - 29 november 2013 13:02


Pitbull feat Ke$ha - Timber


Av Camster - 29 november 2013 11:16



                     

Av Camster - 28 november 2013 10:43

Jag brukar inte ge mig in i föräldras diskussioner ang att alla leksaker ska anpassas till både flicka och pojke. Eller att "pojkar ska få chansen att leka med dockor" och att "flickor ska få chansen att leka med bilar". Eller att det är stereotypa bilder i leksakskatalogerna.

Jag tycker sånt är trams!


Men jag kunde inte låta bli att reagera lite igår då jag såg vad som stod på två paket klistermärken som jag köpt till Robin... Nog reagerar man  liiite på detta?   



   

Av Camster - 27 november 2013 11:48


Ännu en gång har jag fått en bild delad på Instragram!
Under temat "grönt" valde de min bild (längst upp till höger).


Min Instagram


 

Av Camster - 26 november 2013 22:43


Liten men ack så nöjd Robin visar upp sin 'lådbil'



Lite senare på dagen var han bil-fixare

Av Camster - 25 november 2013 15:11


Från gårdagens besök på Vellingeblomman.

Pga "the crowd of people" så fick jag inte så många bilder som jag önskade... men här är några iallafall...



         

Av Camster - 24 november 2013 22:15


Jag känner mig som den absolut elakaste mamman i världen denna kväll.


Jag och Robin åkte till Vellingeblomman i eftermiddags och där fick jag honom till att lämna sina sista 3 nappar hos Tomten. När vi väl stod där, så gav han två av napparna utan probs. När jag då sa till honom att han kunde få 2 bilar idag (han skulle redan få en bil pga bra pott-träning) så kastade han snabbt den 3e och sista nappen i säcken. Han såg sååå stolt ut när han hade gjort detta!


Väl i leksaksaffären så fick han en truck och en "sopa-gatorna"-bil och han var väldans nöjd med dessa. 
Resten av eftermiddagen och kvällen lekte han med sina bilar och han sa någon gång att "nu är jag stor pojke".

Vid nattning satt han lite "tillknäppt" och lyssnade på saga. När sagan var slut så kom det...
Stora tårar på kinderna och "jag vill ha min bappi!!!". 
Jag försökte trösta och peppa och även säga att Tomten nu har gett napparna till bebisar som inte fått nappar av sina föräldrar. Men det gick inte hem. "Jag vill ha min vita bappi, mamma", "Hämta min bappi, mamma", "Jag vill vara bebis, vi måste hämta min bappi hos Tomten", "Ta hem min bappi igen, mamma"... ja massa såna hjärtknipande meningar sa han... Till slut somnade han i min famn. Jag låg kvar hos honom i kanske en kvart och i sömnen sa han "Vill ha min bappi...."


Nedan; en ngt suddig bild då Robin lämnar sin sista napp... Det som gick så bra, slutade med så stora tårar...   


 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards