Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under september 2014

Av Camster - 30 september 2014 15:32


Hittade dessa bilderna i mobilen... från marknaden i lördags... 
Robin är lika glad på dessa bilderna som jag är efter dagens besiktning av Mondeon! Clean paper!

Nu ska den bara tvättas/städas/putsas och sen ut på Blocket   


   

Av Camster - 30 september 2014 10:09

       

Av Camster - 28 september 2014 21:59


Ungarna plockade kastanjer igår. Dessa använde jag glatt till lite höstpynt här hemma.

Av Camster - 27 september 2014 23:20


Lite foton från dagens stund på marknaden.

Vissa foton innehåller små monster (nej jag menar inte barnen   ) för att skydda eventuella personer   


         




I väntan på att snurr-kopparna ska dra igång...

     


Mot slutet av rundan i tekopparna, så fick jag gå in och bryta lite... De snurrade på Robbie´s kopp alldeles för mkt så jag tyckte inte att han såg frisk ut... Ögonen snurrade obehagligt och han var lite blek i ansiktet. Sååå jag stoppade snurrandet men då tittade han på mig (med ngt virrande ögon) och frågade varför jag gjorde så... Hmm   



 

Av Camster - 26 september 2014 11:11



Får man lov att trasha ett företag offentligt i sin blogg? Visserligen har jag ju gjort det innan men nu... njae, jag återkommer då vi har fått hem vår soffa och jag kan bedöma utifrån det.
Jag kan säga så mkt som att jag ska ALDRIG beställa en vara från ett visst "möbelföretag" igen. Jag ska INTE rekommendera detta företaget till någon! 
Vi beställde en soffa i butiken den 12/7 med lev.datum 6-8 veckor senare MEN de ringer i den 6e veckan och säger att tyget är slut! Ny väntan enligt rapport i 6-8 veckor men då ringer de IGEN och säger att tyget ÄR SLUT!!! Beställer soffa i FÖRSTA TYGET, är märkbart irriterad och frågar ang leveranstid, får reda på att den ska vara hos oss senast denna vecka!

Ringde dem idag, får reda på att leverans sker nästa vecka!      

              

  

Jag hoppas f*n att soffan är värd detta! Annars har soffleverantören en rytandes pissemyra till Camilla ståendes på sin trappa dagen efter de levererat! Killen jag pratade med idag önskade mig en trevlig helg trots allt; jag kände för att säga "det kan du stoppa där solen aldrig skiner"!


 

Av Camster - 25 september 2014 21:35


Lite foton från när vi hade familjemiddag i helgen som gick... 



       

Av Camster - 24 september 2014 09:30


Blir topp tunnor irriterad på att vissa inte kan jobba på egen hand! 

Jag är inte här för att "hålla handen" hela tiden! Det är ju jä*ligt lätt att fråga mig hela tiden men koppla in hjärnan och tänk lite själv! 

     

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards