Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under augusti 2012

Av Camster - 31 augusti 2012 22:06

Jag är trött... jag hostar upp lungorna... jag ska upp tidigt imorgon...
Nu går jag till sängs   


 

Av Camster - 31 augusti 2012 16:44



Kolla in detta!!! Robin är med i senaste nummert av Bilsport som kommer ut nästa vecka! Hur coolt är inte detta!!
Jag mailade in bilden på chans och han fick vara med redan i direktkommande tidningsnummer! 

Av Camster - 31 augusti 2012 16:30

     

Av Camster - 31 augusti 2012 14:32

På lunchen fick min Fårrd köra snabbt och lätt till Limhamn där det var dags för utförsäljning av barnkläder.     Jag har varit där 2 ggr innan och fyndat, dock blev det inte lika mkt idag. Det blev faktiskt inget alls till Tobs, det är tur att jag och B ska till Ullared imorgon    Men det blev iallafall lite enstaka plagg till Robin. Med tanke på min "förkärlek" till älgar så var det ingen som helst tvekan om att jag skulle köpa tröjan som är överst   



 


      


Nanook, Lipfish och Eggkids... märken jag annars inte hade köpt pga ord.pris   

Av Camster - 30 augusti 2012 23:15

Jag fick ett bildmeddelande från Björn i förmiddags då jag satt på jobbet. En bild på ett paket, till mig, från honom... Så där utan anledning typ. Han erbjöd sig att köra in och lämna det till mig på jobbet (han vet alldeles för väl hur nyfiken jag är av mig) men jag avböjde vänligt...
Jag fick istället lite ledtrådar på vad det innehöll men mina gissningar var sååå långt
ifrån 'sanningen' :)

Men efter skol-och dagishämtning fick jag så chans att öppna! Och vad det innehöll, ja det tar vi kanske en annan gång ;)

Av Camster - 30 augusti 2012 20:05

Tänk att en bra dag kan raseras av ens eget barn...


Fick lite jobbiga "nyheter" om en incident på skolan idag när jag hämtade Tobs. Kvällen har innehållit långa samtal, stundtals arga, stundtals ledsna... och jag känner mig... tom.


Men förhoppningsvis mår vi alla bättre efter lite sömn och kör en ny skoldag imorgon.

Av Camster - 30 augusti 2012 09:22

   

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards