Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under juli 2015

Av Camster - 31 juli 2015 00:52


Tobias hade en tidig förmiddagstid hos tandläkaren idag. Efteråt gjorde vi lite snabba ärenden innan han sedan frågade om vi kunde äta en kaka någonstans, bara han och jag.
Och det är en evighet sedan vi gjorde något själva så vi satte oss på ett konditori i stan. Vars en kaka och vars en dricka... och sååå mysigt! Jag och min påg! Han blev sitt knasiga jag som tyvärr alldeles för sällan kommer fram nu för tiden, och jag skrattade så jag fick ont i kinderna.

När vi sedan kom hem så blev det samma tjat å gnat som alltid...
Men lite då å då under dagen, så räckte det med att vi tittade på varann, så fnissade vi åt vår lilla egna stund <3

Av Camster - 30 juli 2015 10:15


Nu när vi fixar i/på huset, så får fotograferandet stå åt sidan några dagar.
Jag har ett fotouppdrag på fredag dock, som jag ser väääldigt mycket fram emot!
Sen är det tillbaka till att fixa igen.
Men förhoppningsvis kan vi hålla "lugn semester" fr.o.m nästa vecka!


     

Av Camster - 29 juli 2015 22:19


Här har jag tillbringat hela dagen. Och kommer så att göra även imorgon.
Plankor ska målas. Mååånga plankor!   

   

Av Camster - 28 juli 2015 22:59


Idag hade jag äntligen chansen att få fota Turning Torso från insidan.

 


Mina föräldrar passade också på att följa med upp.
Här, min mamma   

 


Till att börja med så var det riktigt disigt... 

 


... men efter föreläsningen på ca 1 timme så var det riktigt fint väder och man såg långt över till Danmark, ner mot Skanör/Falsterbo och uppåt i Skåne.

   


Jag har en dröm och det är att få chans att fota en solnedgång här uppeifrån!    


Min pappa och Björn beundrar utsikten mot Danmark

     


En gång i tiden var Kronprisen en väldigt hög byggnad i Malmö.
Det är den inte längre   

     



Turning Torso (engelska för "vridande torso") är Sveriges och Nordens högsta skyskrapa belägen i Västra HamnenMalmö. Byggnaden är ritad och konstruerad av arkitekten Santiago Calatrava. Den är 190,4 m hög och är i huvudsak ett bostadshus. 


Av Camster - 28 juli 2015 18:45

Yaaay!
Robin ville med på en fotorunda häromkvällen och han gick även med på att vara framför kameran för en gångs skull!


 

Av Camster - 27 juli 2015 19:15


Försök till fotografering med lite längre slutartid...
Det blåste... mycket... så det blev inget kniv-skarpt...


     

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards