Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under oktober 2013

Av Camster - 31 oktober 2013 21:33


Så klart körde vi en runda Trick or Treat denna kväll.
Robin hade för sig att han skulle vara spöke, men när jag väl tog fram ett lakan för att kolla ut vart hans ögon skulle vara så, neeeeej, då ville han inte längre. 
Så, han fick vara Spindelmannen istället.


 



Tobs var sååå nöjd med sin skelettdräkt!


   

Vi åkte först ner till stan för att vara med på godisregn och ngn spök"parad".
Sen styrde vi Fårrden mot min syster och hennes familj.

Godisutdelningen var riktigt bra där!
Sen rattade vi till mina parents.


Så fort min mamma öppnade dörren så sträckte Robin fram sin "pumpa", sa "Goooodis" och stegade in i huset   


 


Här var det också bra godisutdelning!
Även chauförren fick en liten godispåse med sig hem   

   

När vi kom hem så såg vi slutet på Monsters INC som gick på tv, kidsen käkade lite godis och sen bad Robin om att få gå och lägga sig. Han slocknade bokstavligt talat direkt när han la huvudet på kudden. 
Enkel nattning där ikväll   


Nu sover Mr Benrangel och Mr Spindelmannen gott och nöjt!



Av Camster - 31 oktober 2013 11:06


Ja då var det Halloween idag!
Kidsen laddar upp inför kvällen   


Så här såg det ut för ett år sedan...   Trick or treat 2012  



 

Av Camster - 30 oktober 2013 22:33


Att sitta i bilkö när det är en sådan här fin solnedgång är absolut inga problem. Idag ville jag t.o.m att det skulle ta längre tid.

Av Camster - 30 oktober 2013 14:14


Min fina vän, Maria, är med i denna videon tillsammans med lillfisen Leo   

Såå duktiga och sååå fina! Bra jobbat, ni 2!





Av Camster - 30 oktober 2013 12:45

 


Snart, snart dags för att köpa Brittan´s nya album!  



 

Av Camster - 30 oktober 2013 10:18


Dagens kloka "sanningar"   



   

Av Camster - 29 oktober 2013 23:43


Om man är fyra st i familjen, så är det ju klart att alla ska få ha sin egna pumpa på trappan :-) Vi har fixat å donat ikväll!

Bild ovan:
Min pumpa högst upp på bilden. Den andra är Robins

Bild nedan:
Tobs' pumpa överst
Björn's underst på bilden

Av Camster - 29 oktober 2013 21:37


Igår satte vi en sytråd runt den tand som hängt tramsigt lös i Tobs' mun de sista veckorna. Björn kittlade sedan Tobias och poof, så drog jag. Och ut kom tanden!
Idag när jag hämtade honom i skolan så hade även den andra tanden lossnat!

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards