Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under mars 2015

Av Camster - 31 mars 2015 22:35


 

Detta är alldeles underbart!   


Under årets konstrunda kommer ni att hitta några av mina foton på Samlingsutställningen som finns i Mittskånes Konsthall, på Fogdaröd i Höör

Datum: 3-6 april 2015
Öppet: 10.00-18.00

www.konstrundan.com


Jag är så underbart glad och stolt!
Totalt skickade 291 fotografer in foton och JAG är en av de 25 som är utvalda!!!

Jag är så oerhört-massa-mycket glaaad!

 

 

 

Av Camster - 30 mars 2015 11:00


Från ingenstans så plötsligt blir flera av mina foton delade i grupper på instragram!

Vissa grupper fastnar för samma foton, bl.a bilden i höger kolumn som har pilar på sig.
Denna bild är delad i 2 olika grupper och här uppdelad i överbild och nederbild  



 

Av Camster - 29 mars 2015 22:41

Häromdagen satt Tobs och berättade om en man han hade pratat med i bastun efter sin simning.
Han hade presenterat sig för mannen och mannen hette... ja vad hette han nu?
Tobs sa att han hette ngt på B... och då säger Robin med allvarlig min: "Bäver?"

Jag la upp ett asgarv!   


 


Och ikväll vid nattning...

Tobias:

- Jag ska säga att jag älskar dig på ren skånska; Du är grann!


Och så en tolkning av Hasse Andersson´s "Guld å gröna skogar"... eller ja, lite olika tolkningar...

"Du var ung å jag var grann,

å vi hade ett pung-band"


"Jag var ung å du var grann,

och jag lovade dig pung å röda munnar"

(jag kanske ska tillägga att vi började att rimma på ordet "ung", därav att det blev som det blev)   


 



Av Camster - 28 mars 2015 23:55


Jag glömde lägga upp detta igår...
Men jag hade för en gångs skull sällskap framför en fotbollsmatch här hemma :-)


Visst, de var inte lika intresserade som jag,
och satt väl inte riktigt så koncentrerat som jag kunde önska meeeen... it's a start :-)

Av Camster - 27 mars 2015 20:02


Är man fotograf så är man ;-)

Av Camster - 26 mars 2015 23:51


Känslan av att behöva hosta,
men att det pga huvudvärk känns som att huvudet ska sprängas.

Men jag är iallafall feberfri för tillfället...



Av Camster - 24 mars 2015 22:56

I've hit the wall hard...


Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards