Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av Camster - 3 augusti 2014 22:55


Hur gick detta till? 
Saaaamma tanke varje gång ngn av kidsen fyller år. Och nu är det lilleman RobbieRob som om några timmar blir 4 år! 

På bilden nedan: Robin, några timmar "gammal"...

När denna bilden togs, satt jag ensam på pat.hotellet och käkade frukost. Vi hade nästan precis kommit dit och jag tror att det enda jag fick i mig var typ lite mjölk...
Robin föddes 1,47 på natten men eftersom han var lite nerkyld och jag hade feber, så fick vi stanna kvar på BBrummet tills de ville släppa iväg oss båda. Så, det blev runt 8 som vi fick rulla mot pat.hotellet

B såg till att vi kom in på vårt rum och sedan rattade han hem för att hämta en stolt storebror.

   


Robin 1 år

 


Robin 2 år

 


Robin 3 år

 


och nu... bara några timmar från att bli 4 år! 

 



Denna bilden togs bara några dagar innan Robin kom till oss. 
När jag tänker tillbaka på denna tiden så kan jag inte förstå att jag tyckte att Tobias var "stor" som 4åring. När man jämför med Robin så känns den åldern fortfarande väldigt "liten"...
och jag minns att jag, natten innan värkarna satte igång, grät tyst bredvid en sovandes Tobias och tänkte "vad har jag gjort mot Tobias? Är han för liten för att bli storebror trots allt? Kommer jag att klara av att vara mamma till 2 barn?!" 


 



För att avsluta detta inlägget med lite gladare ton, spana in filmen på Robin då han firar sin första födelsedag på Malmö Folkets Park med att åka karusell 




 

Av Camster - 3 augusti 2014 22:26


Första veckan på semestern är "avklarad". Hmm... det känns fel att använda sig av ordet avklarad... precis som att det är ngt hemskt man har lyckats att ta sig igenom... Så är det verkligen inte! I år är jag i ett väldigt behov av semester! Jag vet inte riktigt varför... men igårkväll fick jag känslan av att "kidsen måste i säng nu så att jag får lite kväll innan jag ska upp imorgon igen"... Alltså, stress stress stress inombords. Och tanken "jag har bara 2 veckor kvar nu" snurrar fram ganska ofta i hjärnhalvorna... skit... 


I måndags åkte vi mot Västerås. En roadtrip med familjen där Parken Zoo i Eskilstuna var det stora stoppet för oss, allt på önskan från Tobias.


På vägen upp stannade vi till vid Hjälmaren...

     


... och även ett förvirrat stopp vid Stora Sundby slott...

     



Av Camster - 3 augusti 2014 14:49


En vy från veckans semester

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards