Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av Camster - 14 augusti 2014 15:45


Lite bilder från Den blå planet    i Köpenhamn där vi spenderade gårdagen i sällskap av mina parents   
Ett ställe som jag lätt kan rekomendera!
Men jag tyckte det var lite "osmakligt" att de serverade fisk i restaurangen på detta akvarium!   


 



En bassäng full av pirajor    Det hade varit ganska intressant att se hur de skulle bete sig om det kom ner ngt ätbart i deras vatten   

 

 


Vi fick chans att fiska krabbor! Hur roligt som helst!

   

Jag och Robin fick napp 2 gånger men båda gångerna tappade krabban taget innan den förevigades i kameran.
Pappa och Tobs hade bättre tur, de fick upp den så att pappa kunde hålla den i handen en kort stund så att vi kunde titta på den   

   


När jag var "liten" (mindre) så hade vi en sommarstuga i Småland. Där fanns en sjö inte så långt bort och det var många kvällar som vi gick ner till sjön för att fiska och meta. Pappa och Jessie åkte ut med båt och fiskade, jag och mamma stannade vid stranden så att jag kunde meta. 


Jag gillade att meta då (även om det var mindre trevligt att ta hand om mask och fiskarna, men å andra sidan, katterna som satt en bit bort blev glada) och jag gillar det även idag. Denna lugna syssla. Jag hade kunnat sitta med ett o-agnat metspö "bara för att" få sitta där.



Av Camster - 14 augusti 2014 00:48


Vi var på 'Den blå planeten' i Köpenhamn idag tillsammans med mina parents.
Ett trevligt ställe som jag vill tillbaka till.

Fler bilder imorgon.

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards