Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Camster - 12 augusti 2014 23:27


När barnen har flyttat hemifrån, så bär det av till Västra Hamnen i MLM. Jag vill SÅ gärna bo där! Det finns många fina och mysiga små radhus som jag lätt vill bo i.
Men sen finns det onekligen hus som ser för tradiga ut också! T.ex ett stort lgh-komplex som ser ut som ett billigt Spanien-hotell, med fasaden klädd med billiga plastbalkonger.
Och sen, mitt i allt, så dyker det upp en å annan fristående villa också! Väldigt varierande bostadsområde.


             

Av Camster - 12 augusti 2014 23:05



         

Av Camster - 12 augusti 2014 18:45


Igårkväll var jag iväg och kollade in lite nya fotoställe. 
Men, jag kom bara till ett... Ribban i MLM    Bestämde mig för att stanna där och fota solnedgången.
Men ja, det kan nog vara ett bra ställe att börja ta lite "person-foton" på... får se vem som ska bli mitt försöksoffer. För porträtt, ja det är inget jag är bra på... måste öva upp även den biten i mitt fotograferande...

Iallafall... när jag laddade av alla foton så hade jag typ 240 st.
Efter att jag kollat igenom dem så hade jag endast 56 st kvar i mappen! 


         

Av Camster - 12 augusti 2014 00:02


Solnedgång vid Ribban i Malmö.


         


Jag, ensam med kameran.


Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards