Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under maj 2013

Av Camster - 30 maj 2013 22:39


Har varit hemma idag i ett försök att bli av med denna sjuka. Kan man få influensan så här 'mitt i sommaren'?
Sovit en hel idag pga grymme-huvudvärk och som jag har drömt! På något sätt fick jag ihop en dröm där jag var på någon tillställning där jag dgaj dela onepiece med Vin Diesel!!! Helt underbart!

På eftermiddagen fick vi en leverans av saker till renoveringen av badrummet. Och tänka sig, det var ingen mindre än Eric Saade som levererade! Han passade riktigt bra i sitt stylade skägg och sin muskliga kropp!

Nu fattas bara ett besök av Danny Saucedo och att Donnie Wahlberg kommer och ber om min hand, sen är dagen sååå jävla bra!

Hmm... för mycket alvedon i denna hjärnan idag, tror ni? ;-)

Av Camster - 27 maj 2013 23:01


Igår blev Robin riktigt arg på en av nallarna, sååå den fick 'sitta vid dörren'. Samma ställe där Robin sitter de (få) gånger han får en 'timeout'. Samma ställe där Tobias satte sin Teletubbie när han blev arg på den då han var i samma ålder som Robin är nu
Ganska roligt att se lillebror omedvetet göra likadant som storebror :-D

Av Camster - 26 maj 2013 23:15



Klockan 4 imorse väcktes jag av en väldigt stolt Tobias! I sin hand hade han sin först tappade tand. Lyckan sken i hans ögon, som han har väntat på att detta skulle ske :-)

Nästa måndag fyller han 7 år! Han börjar bli stor på så många sätt. Min påg... utan honom är jag halv. Låter cheesy, I know, men han är... ja... go på bästaste sätt. Han lät mig få låna hans täcke igår när jag satt och frös i hoodie och filt. Klappade mig på kinden och sa; du är riktigt sjuk, lilla Fisen :-)

Av Camster - 26 maj 2013 20:51


Medan mamma i familjen är däckad i feber, roar kidsen sig ;-)

Av Camster - 26 maj 2013 19:10


Jag gillar verkligen tapeten som Björn lyckats hitta inuti (?!!) väggen i badrummet ;-)

Av Camster - 24 maj 2013 16:46

Efter jobb ska jag susa iväg och träffa resten av la family för att fixa ett skrivbord till Tobs.


Pågen blir ju "skolpåg" till hösten, så nu ska han få en hörna där han kan sitta med sina (ev) läxor, utan att RobbieRob kommer och stör.
Perfekt med massa lådor som han kan peta ner sina oändliga mängder av pennor, kritor, papper och annat "fix" i   


Förhoppningsvis ser skrivbordet lika fint ut som på bilden! Och förhoppningsvis kommer vi att säga "Blocket is da shit" ikväll!   


 

Av Camster - 24 maj 2013 11:13


Äntligen har vårt försäkringsbolag vaknat och gett oss svar. 
Så nu kan vi gå vidare. Svaret blev som vi förväntade oss, och vi har sagt en hel del fula ord som följd! 

Men men, de kan kamma kissen och nu fortsätter vi med röjandet så att vi kan få tillbaka vårt badrum på nedervåningen igen.



Bilder från när rivningen började... nu är det mest bara reglar där inne... 


   


Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards