Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under december 2014

Av Camster - 31 december 2014 00:55


Nu får jag snart säga upp mig och börja med mitt ChicagoCam´s Foto    på allvar    Neeej då, så långt kommer det inte att gå...
Ikväll drog jag igång en hemsida, en "riktig" hemsida, för att promota mina foton och min förhoppningsvis framtida business. Hemsidan är under uppbyggnad och det sa typ "poof" så hade 3 timmar gått här ikväll.

Det är så jäkla roligt att bygga en hemsida igen! Det är alldeles för länge sedan nu...

Hmm... kan man strunta i att fira nyår imorgon och bygga hemsida istället?   


Sååå... ChicagoCam´s Foto finns på Facebook... twitter... bloggen här då ja... instagram... 500px...
 kommande hemsida OCH även på youpic som jag också satte igång med nu i veckan... 

Neeeeeeh, jag har inte en massa sidor där ute på nätet      


 

Av Camster - 30 december 2014 20:45

Lite mer "för-nyaftons"foton


         

Av Camster - 30 december 2014 18:32

Lillfisen börjar bli stor. Nu spelar han luffarschack och är riktigt klurig :-)


 

[Bild]

Av Camster - 30 december 2014 00:22


Det blev en kall men mysig fotostund tillsammans med Robin ute vid/på Långa Bryggan i Bjärred sent i eftermiddags.


 

       

Utsikt mot Malmö
(klicka på fotot för att få upp det i större storlek)

 

Av Camster - 29 december 2014 23:40


Ikväll var vi på testskjutning av nyårsraketer. Måååånga som var överraskande fina!


           

Av Camster - 28 december 2014 22:00



         

Den stora isbjörnen kom liiite för nära, tyckte Tobs 

       

Av Camster - 28 december 2014 20:39


Gustav Adolf Torg, MLM


Vi åkte in en snabbis till MLM ikväll för att få chans att gå på julmarknaden på Gustav.
Eller rättare sagt, för att jag skulle få fota lite och för att Robin skulle få åka karusellen... 



     


Björn fick äran att åka med Robin   


 


En tjej "täljde" fram en isfigur... av ngt slag... 

 


En annan isskulptur, dock framtagen av naturen själv   

 




 


Roligaste skyltningen jag sett på länge!

 

   


Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards