Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under februari 2014

Av Camster - 28 februari 2014 14:00


Man kan fynda mycket på loppisar och jag har fyndat barndomsminnen!

Jag och syrran var mkt hos farmor och farfar då vi var mindre och där serverades frukost och annat på tallrikar i serien Gröna Anna. När jag nu i vuxen (?  ) ålder har sett servisen så kommer en varm känsla fram och se, jag har nu fått min egna Gröna Anna-servis. Barndomsminnen varje dag! Varm känsla varje dag! Jag är så glad, så glad! Den servisen är liksom "farmor" för mig   


Denna servis, med 38 delar, hittade jag på en loppis i vintras. Jag nämnde den för mina parents och tjoff så bestämdes det att jag skulle få den i för tidig birthday present!! 


   





Av Camster - 26 februari 2014 15:04



     

Av Camster - 25 februari 2014 16:15
















ÄNTLIGEN är det sol på kvällstid! 
Foto-avskjutar-fingret är redo! Igårkväll var vi ute en kort runda med kidsen och då fick jag tillfälle att fota.
Bilderna nedan är dock från ett annat tillfälle eftersom jag igår inte hann med att ladda av fotona. 
Efter promenaden satte vi oss alla i soffan för att kolla film och efter en stund så sa det "poof" och Robin hade  40,1 i temp   


 

     

Av Camster - 25 februari 2014 14:45


Inte nog med att julskyltningsgrejjerna är kvar i en affär vi var i i helgen. 
Tomten ser även smått full ut   


 

Av Camster - 24 februari 2014 18:18


Februari är inte slut, så vi kör lite mer Vabruari... bara för att liksom...

Av Camster - 24 februari 2014 08:16

Igårkväll.
Tobias kom ner för trappan, in till mig vid tv.n
-Så....
-Vadå?
-nu har jag haft ett.... ehh...
-vad?
-nu har jag druckit upp.
-har du druckit upp allt vattnet?
-kommer du upp efter maten?
-va...?
-jag menar, ta med en lampa...
-Tobias, gå nu in och kissa...

Jag tror bestämt någon gick i sömnen, med öppna ögon och såg förvirrad ut varje gång jag sa något ;-)


På bilden:
Tobias myser med Gizmo hos mormor och morfar.

Av Camster - 21 februari 2014 12:45


Satt hos frissan igår och hon tipsade mig om en ny "dela-foto"-app som heter FOAP   

Så här beskrivs den online:
"Foap har en mobil app i vilken privatpersoner kan ladda upp bilder, vilka sedan erbjuds för försäljning till privata och professionella köpare på webben."

Fotona måste först bedömmas av 5 medlemmar på FOAP innan de publiceras och än så länge har jag fått de 5 bilder jag lagt in, godkända    


Nu ska jag bara se till att ladda upp fler bilder och kanske kanske får man sålt någon!


 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards