Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av Camster - 16 augusti 2014 23:42


Ja, då hade jag min första utställning idag! Det skedde på Linan i Slottsparken, MLM    (Linan på FB)   

Det gick helt klart över förväntan! Många var väldigt imponerade av mitt foto på månen med flygplanet.
En del fotade mina foton    och några tog visitkort för att besöka min FBsida. En man ville t.o.m köpa några av mina foton på plats! Och en annan var framme och pratade mig med kanske 3-4 ggr ang fotona, och mot slutet så kom han fram och ville ta bild på mig tillsammans med min mån-bild!


Detta blev en väldigt givande och stärkande dag! Och jag som igår trodde att ingen skulle stanna för att titta på mina foton... 

 

   

 

 

Av Camster - 16 augusti 2014 01:02



Kl är sent och jag är liiite nervös

Ska på min första fotoutställning imorgon (läs:senare idag)

Visst, nu är det ingen vernissage för mina foton typ, utan mer en utställning i Slottsparken MLM mitt i början av Malmöfestivalen å allt! 
Det hela kallas för Linan och man får 10 m att hänga upp sina foton på. 


Jag har spenderat mestadels av kvällen med att sitta och välja ut foton för att sedan printa dessa. Och med tanke på hur många foton jag har så var detta ingen lätt uppgift. Men nu har jag en del foton utskrivna, redo att visas. Tror jag... eller ja, bilderna är redo men ÄR JAG?! 


 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards