Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av Camster - 10 augusti 2014 23:12


MLM... Oljehamnen... Min stora dag hade anordnat en dag med MCuppvisning, monstertruck och racing på strippen.


                   


Och Tobs fick testa Segway

 

Av Camster - 10 augusti 2014 14:45


Jag undrar om de egentligen hade märkt om jag smugglade ut ett ex av varje bord från Scandic vi bodde på   
Sååå coola!

     

Av Camster - 10 augusti 2014 10:45


Det bästa stoppet på semestern,    Lådbilslandet!    

Här får barnen köra bilar i miniformat! Och så fint byggda bilar! I alla dess former och färger! Helt klart en 10poängare! 


Det var väldigt koncentrerade barn som körde, och allt gick fint till. På uppmaning av Lådbilslandet, så stod alla föräldrarna utanför ett staket och tittade på och det är nog tur. Annars hade det blivit ett jäkla halabaloo på gatorna   


           



Bland det roligaste var när Robin (i brandbilen) ser Tobias (i den blå lastbilen) en bit framför. Han sitter och ropar Tobias, Tobias och för att komma ifatt honom, så genar Robin över gräsmattan, förbi de andra bilarna som "var i vägen" och når fram till Tobs     


   


Lite traktorkörning... 

 


Formel1-körning...

 



Gris-tågs-körning...

 



Linbana....

 



Trehjuliga motorcyklar... som tyvärr i var det minsta laget för Tobs... 

 


En spänd Robin... 

 


... som ganska tydligt hade vinst i sinnet! Han körde förbi några pojkar och satt sedan och sjöng/skrek "haha jag är snabbare", "Jag vinner"... Hmm, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om detta   

 


Polisen Tobs (som ännu en gång är lite för lång...)

   


Robin med sin lastbil och till höger på fotot, Polis-Tobs   

 


Jag är grymt sugen på att starta ett Lådbilsland här nere i Skåne. Det hade blivit en klar succé!


Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards