Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 9 augusti 2014

Av Camster - 9 augusti 2014 23:10



4årsgränsen är passerad... då går jag (äntligen, enligt några) med på att ha Robin framåtvänd i bilarna...
Så här glad blev han första gången han fick sitta framåtvänd!


     


Men om man kollar in nedanstående bilder, så kanske några vaknar och inser vad det handlar om!
Det handlar inte om att barnet har för långa ben och klagar på att det inte får plats.
Det handlar inte om att vi på 70talet låg i vagnarnas liggdel inne i bilarna, eller satt framåtvända i en bilstol som bestod av några järnpinnar. 
För min del kunde bilstolarna ha varit av träpinnar och silvertejp, forskningen visar fakta och vad är viktigast? 


     

 

Hur skulle DU vilja att ditt barn satt skyddat?

Av Camster - 9 augusti 2014 22:56


Igårkväll jobbade Robin hårt med att förbereda in för sitt släktkalas som vi hade idag   

 



   


En alldeles egen Robin-cola, dagen till ära!
Och Grattis-sång och glasstårta 

     



Pga regn fick fiskedammen hållas inomhus, på ovanvåningen av alla ställen! Men det funkade fint det också, alla fick napp!

 


TACK alla ni som kom och firade Robin´s 4årsdag!   

Av Camster - 9 augusti 2014 11:30



     

Jag är så förbaskat trött på att behöva stress-fotografera när vi är iväg ngnstans   


Nästa vecka ska jag kolla med mina parents om de kan passa kidsen medan jag och B kör iväg en runda. Jag behöver ju ha honom som chaufför    eftersom det ibland kan dyka upp ett ställe som jag vill fota... ett ställe som inte är så lätt-parkerat. Så är det smidigt med en chaufför som kan "hiva av mig" för att snabbt sedan "hiva in mig" i bilen igen 


Av Camster - 9 augusti 2014 09:45

       



Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards