Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Camster - 7 augusti 2014 22:11


Efter vårt besök på Sagostigen, var tanken att vi skulle ha rullat till Uppsala för att bl.a kolla Domkyrkan.
Vi kom kanske 10 min på väg innan regnet brakade loss. Det fullkomligt öste ner! Som att stå i ett vattenfall!
Har aldrig varit med om så pass mkt regn innan. Bilar stannade längs med vägen pga dålig sikt (läs: noll sikt) och vatten på vägarna och efter ngn minut gjorde vi det samma!
Efter att det lättade nååågot, så vände vi bilen och körde tillbaka till Västerås.
Där käkade vi middag på den trevligaste restaurangen vi har varit på på en evighet; Allstars.
De hade iPad´s för utlåning till kidsen. De gjorde en specialare med maten för min skull... trevlig personal och god mat! De fick mkt dricks!   


   



Det blev en Domkyrka för mig att fota iallafall, Västerås Domkyrka.
Tyvärr blev det inte många bra bilder... jag blev något stressad av att resten av familjen inte tog samma lugna takt som jag och ja, det märktes på fotona när jag tittade på dem efteråt   


 

             

Vi tände ljus för "nära och kära" som gått bort.

Av Camster - 7 augusti 2014 22:02


Hotellfrukost är alltid najs!


   


Robin vaktar en del av sin frukost, Marshmallows   

 


Scandic´s maskot kom varje morgon på besök. Dock kom han redan kl 8 och det var endast en morgon som vi orkade ta oss ner i tid   

   

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards