Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av Camster - 15 augusti 2014 09:15


     

Igår var det älg-safari    som gällde!

Här har vi varit ett antal gånger innan, ja mestadels jag och B dårå... Första gången för Robin och han var en väldigt bra älg-spanare! Och Tobs också!


 


 


 


Både Björn och Robin fick chans att klappa vars en älg   
Jag och Tobs satt lite små-purkna i baksätet efter det   

   

Av Camster - 15 augusti 2014 00:52


Jag kollade länkarna ute till vänster här på bloggen, klickade in på "Skolepågen"    för 2 år sedan... 


Såg fotona på Tobs. Blev först glad men kom sedan ihåg allt skit som vi fick ta från hans fröknar det första "skolåret"... de förstörde verkligen "förskoleklassen/nollan" för honom/oss. Fy fan rätt ut sagt! Så många morgnar som jag fasade för att träffa hans fröknar, så många morgnar som jag körde gråtandes till jobb... så många telefonsamtal till "personer" som gång på gång bevisade/sa till mig att de bemötte oss helt fel i skolan! 
Jag blir ledsen nu bara jag tänker på det. De hann förstöra så jävla mycket! Jag kommer aldrig att förlåta dem! Gör vad som helst mot mig, fin. Men nåde dig som gör något mot mina barn! 


Jag kan fortfarande inte träffa hans "noll-fröknar" utan att bli förbannad på dem! De får ett hej och sen är det inte mer! Svarar kort men trevligt om de har ngt att säga... egentligen har de inget att säga som intresserar mig. De tappade mitt intresse efter deras klavertramp för två år sedan. 
Vi har fått en stor och ärlig ursäkt från rektorn, men fröknarna i sig, ha icke ett ljud! De skyggade tillbaka vid lite aggressivt bemötande från mig också en gång... Pff, low life!



 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards