Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under november 2012

Av Camster - 30 november 2012 15:09


Ett av mina favoritfoton på Tobias     

Av Camster - 30 november 2012 13:15






ÄNTLIGEN nytt från Britney! Jag behövde typ 1½ lyssning innan jag gillade låten. Sååå, inte såld direkt men nästintill      


Av Camster - 30 november 2012 08:53

Igår fixade jag tickets, genom förköp, till Robbie Williams och hans konsert i GBG den 20/7!


Jag och en kollega ska gå och som vi har väntat på denna dagen! Vi har pratat många gånger om att vi bara mååååste se honom då han kommer hit och NU är det så dags! 


   






Av Camster - 29 november 2012 10:09




Nej...
Menyn för denna veckans mat i skolan är verkligen inte lockande. Stackars barn som måste äta detta! Och lite ironiskt att temat för veckan är 'gilla maten'...




Av Camster - 28 november 2012 21:21



Jag har tvättat oavbrutet sedan kl 2 inatt

Jag är grymt trött på det! Täcken, bäddmadrass, kuddar, handdukar, lakan... filt... kläder...

Av Camster - 28 november 2012 10:39

Ja... då var man här igen. Med sjuk Robin.

Kl 1.30 typ vaknade jag av ett illavarslande ljud från hans rum. Jo men visst kräktes han :-( Jag duschade av honom, Björn bäddade rent sängen, jag satte igång tvättmaskinen. Upp och sova i Robins säng. Det gick knappt tjugo min sen var det dags igen. Typ samma procedur men denna gången la vi oss nere på soffan. Typ två timmar senare var det sista gången och Robin somnade helt utmattad. Lilla fisen... Varje gång han kräkts klart, sa han 'färdig' :-)

Jag satt på golvet, hängandes över soffan, och lyssnade efter varje tecken på att mer skulle komma. Till slut somnade visst även jag...

Nu kämpar vi båda mot tröttheten. Han genom att gå runt och städa, jag genom att spärra ut ögonen ;-)

Av Camster - 27 november 2012 21:23

 



På fredag är det jag och kollegorna som hänger över datorerna kort innan kl 10 för att ragga tickets till Robbie Williams konsert i GBG 2013!

Det blir ett liiiitet försläpp imorgon, får se om man lyckas logga in på det   

Av Camster - 27 november 2012 14:23


Förra veckan satt jag och spanade in vilka Reebok EasyTone-skor jag skulle önska mig av mina parents i julklapp. Letade efter snygga skor till bra pris... läste och läste och så hittade jag detta här?!  Läs de 2 sista orden i den inringade meningen... Mnlös är ordet jag reagerar på. Både felstavat och felböjt. För nog borde det väl ändå ha stått "med sömlös ovandel" alt "den sömlösa ovandelen"...? 


Snyggt, himla snyggt!   




 


Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards