Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under april 2013

Av Camster - 29 april 2013 22:30


   

Av Camster - 29 april 2013 21:15

En del av de där svarsalternativen i Quizkampen kan vara ganska underhållande   


   

Av Camster - 29 april 2013 00:47


Lördag: Tobs på kalas, vi andra skulle fixa inför grillning med familjerna, för att på kvällen fira B's födelsedag.
Söndag: Tobs på kalas och vi andra till Folkets Park så att RobbieRob skulle få åka litta karuseller.

Så här blev det: lördagmorgon. Camilla har sedan fredagen skitont i halsen. Känslan från förra årets 6 st halsfluss är påtagligt lik. Tillbringar 28 min i telefonkö till vårdcentralen. Runt lunch tages ett halsprov som, precis som anat, visar på halsfluss. Doktorn som undersöker mig ger ett utlåtande: 'ja detta ser onekligen inte bra ut' efter att jag gapat och sagt 'ah'. Besök på apoteket.
De flesta av gästerna som skulle komma på kvällen tar risken att komma. Allt flyter på, förutom att Tobs verkar sliten. Feber!

Söndag: Tobs fortsatt febrig, jag har ff sjukt ont i halsen. Vi tillbringar dagen i soffan.
Björn fyller år, men med sjuk fru i hushållet så fanns det inga presenter. Frun skäms!

Av Camster - 27 april 2013 23:02


Som att två veckors sjukskrivning för inflammationen i axeln/överarmen inte 'was enough' liksom. Nu har jag fått halsfluss. Igen... den 7e på ett år.

Smaken i munnen är hemsk, att svälja är en pina.
På måndag ringer jag vår husläkare för att diskutera bortplockning av halsmandlar!


Av Camster - 27 april 2013 15:14



Vad är oddsen att detta ord ramlar ur kex-paketen??!
Inte nog med att Ikea hade hästkött i köttbullarna, nu har de snusk-ord i barnens kex-paket oxå!
Tur att Robin inte kan läsa ännu ;-)

Av Camster - 26 april 2013 21:12



Jag vet inte hur jag ska reagera efter att jag blev utskälld av Robin för att jag tittade ut genom hans fönster i bilen.
'Mamma titta mammas fönster. Detta Robin´s fönster!'


  

 

 

Av Camster - 25 april 2013 22:42


Boston-bombarnas föräldrar, are they for real?!!!

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards