Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under augusti 2012

Av Camster - 29 augusti 2012 21:02

Idag var min syrra hos barnmorskan och fick lyssna på "Axelinas" hjärtslag för första gången   


När jag läste hennes SMS efteråt så blev jag helt tårögd...
Jag minns hur överväldigande det var att höra de där "bump bump" första gången... ja faktiskt, alla gångerna som man fick chans att lyssna på de små hjärtans på insidan av en själv var riktigt mäktigt.
Att min syster nu får uppleva samma underbara sak, aaaaah jag är så glad för detta!!!

Jag längtar efter "Axelina" så jag går av! Jag vill träffa denna lilla person för att hälsa på "den" och presentera mig som "moster". Krama och pussa och mysa och sniffa lite på denna redan älskade lilla fisunge   



Edit: Axelina är ett smeknamn som jag gett bebisen. Detta namn leder inte till ngt som helst avslöjande om det är en tjej eller kille som ligger där inne och skumpar rundor...


 

Av Camster - 29 augusti 2012 20:53

Hela denna veckan skulle B ha varit på kurs i Sthlm, internutbildning på nya jobbet   
Han åkte tidigt i måndagsmorse och skulle ha kommit hem sent fredagkväll...

Tobias såg fram emot detta, han bäddade t.o.m B´s säng med sina egna kuddar och sitt eget täcke, la dit sina gosedjur och så. Han har sovit som en stock där de 2 senaste nätterna...

Men vad hände idag? Jooooo... Björn kom hem! 2 dagar innan planerat.
Men visst, har man början på lunginflammation så är det ju ganska accepterat att komma hem tidigare   

Av Camster - 29 augusti 2012 11:37

På lördagmorgon ska jag och B ratta till Ullared för att shoppa. JAG är glad    Björn ser väl inte fram emot det fullt lika mkt    Vi ska köra tiiiidigt på morgonen eftersom vi först ska köra ner kidsen till svärisarna. Så vi behöver väcka kidsen tidigt meeeen det lär inte bli några problems att väcka RobbieRob iallafall. Den "ungen" har vaknat runt kl 6 i ca en vecka nu    Jag uppskattade iiiinte riktigt hans lilla röst och "Mamma??" imorse kl 6,05   


På tal om RobbieRob så blir det en kort dag för hans del på dagis idag.
Idag är dagen då han ska göra en andra undersökning och ev få remiss för op av polyper och halsmandlar. Jag fasar för detta. Helt klart vill vi ju hjälpa honom och om han kan bli av med alla sina infektioner genom detta så klart, då vill vi hjälpa honom.

Men att lägga lille fisen på ett op-bord... usch, den biten tar emot  

Av Camster - 28 augusti 2012 22:16


Jag har tappat "stinget" litta granna då det gäller att blogga... men jag ska nog få fart på mina fingrar snart igen    

Av Camster - 28 augusti 2012 10:03

 


Jo, jag tycker denna är rolig   

Av Camster - 28 augusti 2012 00:04

När jag för en liten stund sedan gick till sängs, möttes jag av detta.
Tobs har klätt två gosedjur i hans mysdressar :)

Goa unge!

Av Camster - 27 augusti 2012 10:09



Idag verkar vara en "otrevlig-i-luren"-dag på jobb. Har haft en del kunder som nästan suckar fram allt de har att säga, inte en enda liten tonhöjning i snacket för att låta ens liiiite trevlig. Vissa kan få till det där med att låta riktigt nedlåtande. Mmm, trevlig måndag tillbaka på dem, typ   

 


Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards