Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Camster - 5 augusti 2012 23:41

Spelkvällen är över och det gick inte så värst bra för min del   
Sitter nu i datarummet och lyssnar på en B som håller på att hosta upp lungorna    Hmm, jag tror minsann att jag flyttar mig in i soffan igen, för att fortsätta "bråka" med Jimmy på Wordfeud


 

Av Camster - 5 augusti 2012 23:26

Så klart hade vi fiskedamm igår på kalaset.
Eftersom jag var "fisken" så såg jag aldrig hur nöjd Robin var men enligt Björn så var det en koncentrerad Robin som tog tag i fiskespöet.  



 



  
Och godispåsen blev väääldigt uppskattad    När han såg påsen så utbrast han "Diddis" och när han sedan fick tag i chokladbitarna så var det med ett leende som han sa "lalaaa"

   



En väldans så nöjd 2åring busar loss med ballongerna efter avslutat kalajs     

Av Camster - 5 augusti 2012 23:17



Jag ska bli moster!!!

ÄNTLIGEN kan jag dela med mig av denna nyhet, sooom jag har väntat på detta "moment".


Min syster väntar en liten fisgump som väntas anlända i mitten av december. Sååå underbart! Jag längtar SÅ tills jag får träffa den lill* som ligger där inne och skvalpar.   
När Jessie var här på Robins kalas igår så passade jag på att se till så att hon fick lite mammaplagg med sig hem    She needs them, I won´t.
 
Jag ska bli den bästa moster som ett barn någonsin kan ha   

Av Camster - 5 augusti 2012 20:22

Ligger i soffan och spelar Wordfeud mot Jimmy. Han ligger passandes nog i andra sidan av soffan ;) Vi säger mindre trevliga saker och skrattar åt varann, allt för att psyka den andra till att förlora ;)
Kidsen spenderar kvällen/natten hos mina svärisar och snart plockar vi fram div spel för en spelkväll :)

Av Camster - 5 augusti 2012 10:15

Ytterligare bilder från gårdagens 2årskalas   



Lite fler paket att öppna   

 

Robin är vårt lilla kakmonster. 


Precis som storebror, så blev Robin också generad då vi alla stod upp och sjöng för honom    


... men han blev desto gladare med lite kladdkaka på sin tallrik   

      



TACK till er som kom och firade Robins stora dag.
TACK för alla presenterna till honom    

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards