Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Camster - 4 augusti 2012 22:29


Dagen har kretsat runt vår stora lilla 2åring   

Han har redan fått en lekställning med gungor, lekhus, rutschkana m.m av oss alla i närmsta släkten, men idag bjöd han på kak-kalas och fick några presenter till.

Nyvaknad i pappas famn efter middagslur. Lite generad över att vi sjunger för honom   



 


      


Städsetet han fick av oss i present blev väldans så uppskattat!   

   

Av Camster - 4 augusti 2012 22:19



Filmat i bilen på väg hem från Bakken igår... en trött Robin rokkar loss till "Du måste flytta på dig!", en klar favvelåt i vår familj.  
 

Av Camster - 4 augusti 2012 22:04

Gårdagen spenderades på Bakken i K-hamn.


Robin gjorde sin premiärtur i en berg-å-dalbana och det var uppskattat! Han satt och kiknade av skratt bredvid mig   


     


   

Robin fick ratta djungelbil med Farmor...




... och Tobs rattade själv sin jeep   

       

Vätske-och-matpaus   
 


Det sista vi gjorde innan vi åkte hem igen, var att åka FlumRide. Jag, Tobs, Björn och min svärfar parkerade oss i en trädstam och åkte iväg. Jag fick sitta längst fram och fasade för att jag skulle bli dyngsur. Men oj så fel jag hade! Halvvägs igenom banan mötte vi en annan "stam" precis då vi åkte in i en tunnel av plexiglas. Det var meningen att denna tunnel ska vara som skydd men precis när vi mötte de andra, så visade det sig att det var ett stort hål i en av rutorna. Vattnet forsade in och träffade Björn och svärfar!    Jag skrattar fortfarande då jag tänker på det    Tyvärr syns det inte på bilden hur blöta de verkligen var.

   

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards