Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Camster - 12 augusti 2012 21:42




Imorgon återgår många till jobbet efter semestern... Men jag är ledig t.o.m onsdag. Det är ju den stora "börja-skolan"-veckan nu och på tisdag ska jag och kidsen iväg och handla nya skor, stövlar å annat som kan behövas till skol/dagisstart.
Jag hoppas att kunna åka till Ullared inom det snaraste för att fynda kläder till dem båda, fasiken Tobs bara ruuuusar upp i stl 128 nu   


Även om jag inte ska till jobbet imorgon, så har jag redan lite "ångest" över att gå tillbaka... Denna semestern har verkligen varit bra. Avslappnande på många sätt, kanske mest eftersom B har tillåtit mig ha en hel del "ta igen sömn"-tillfällen    Visst, mestadels av semester (för min del) gick åt att vara "krasslig" (utan detaljer!) men bortsett från det har det varit braaaa. Vi har gjort en del utflykter med barnen. Visst, några få utflyktsförslag har vi fått avstå men kanske kanske att vi hinner med dem nu under ngn helg innan det blir höst och blä ute.


Nu ska jag sätta mig i soffan, kolla OSavslutningen och käka litta popcorn.
Dagens handsbollsfinal blev onödigt spännande! Och jag blev förbannad på att de inte bytade ut den svenska målvakten!!!
Sen fick jag chansen att se slutet av finalen i basket mellan USA och Spanien, och deeeeeeeeen gillade jag!     

Av Camster - 12 augusti 2012 19:52

Det är nog runt ett år sedan jag klickade bilderna meeeen här hivar jag in dem ändå   


         

Av Camster - 12 augusti 2012 15:00

       


Bilden är tagen på Bonbonland, i väntan på att karusellen ska gå i gång... Björn och Tobs leker tuffa/sura...
Allt jag kan se är att Tobs är sååå fin! Han blir nog en snygging när han blir tonåring. Girls, watch out   

Av Camster - 12 augusti 2012 11:15

     

Av Camster - 12 augusti 2012 10:24

Hur ska jag nu lösa detta??
Vi ska på kalas hos Björns bror i eftermiddag. Helt ok, meeen... Finalen i handboll och herrarnas basket kommer att gå under tiden vi är där!!!! Hur, huuur ska jag nu reda upp detta??? :(

Av Camster - 12 augusti 2012 09:02

Robins nya ord, som kom vid dagens frukost, är 'kaddig'.
Han fick en macka med nutella och ja, det blev minst sagt just kladdigt...

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards