Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Camster - 13 augusti 2012 23:00

   

Av Camster - 13 augusti 2012 22:26

Idag har vi varit överallt känns det som.


Först hämtade vi B på hans gamla jobb, där han idag har lämnat sin bil. Sen åkte vi till Staffanstorp för att fixa nya fram"skor" till min bil. Seeeen åkte vi hem där jag och Tobs såg film medans Robin sov middag och Björn städade min bil (!)
Seeeen for vi till MLM igen för att fira Tobs på Folkets Park. Eftersom han börjar skolan på onsdag så ville vi göra ngt speciellt för honom sååå det blev några rundor i karusellerna där innan kidsen fick korv m. bröd och Fårrden åkte hemåt igen...


Ja just det, när vi nästan var utanför MLM så upptäckte vi att det fanns en bilträff på ett ställe som vi körde förbi. Så vi vände bilen och tog oss en titt på bilarna. SEN körde vi hemåt   



     




Av Camster - 13 augusti 2012 22:20

OSavslutningen igårkväll tog alla priser som den bästa EVER!!!

Jag blev ärligt lite avundsjuk på alla dem som fick vara med om det grymma partyt live.
Att jag sedan höll på att gå av på mitten när Liam från Oasis var på scen gjorde ju inte saken värre. OCH Queen!!! Visst, att Jessie J var med och skrek i låten var ju ingen höjdare direkt men de 15sek som Freddie Mercury "trissade publiken från en video screen" gav mig gåshud! Spice Girls, Pet Shop Boys, Taio Cruz, George Michael... listan på många bra artister på gårdagens avslutning är LÅNG!


 



Jag älskar Oasis! Jag älskar Liam Gallagher! Jag blev helt till miiiiiig!   

     


Fotona är lånade från aftonbladet.se och expressen.se 

Av Camster - 13 augusti 2012 21:30

 

Av Camster - 13 augusti 2012 10:30

 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards