Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Camster - 9 augusti 2012 22:30



I spänd väntan på att karusellen ska starta   


 


Tobs och "Hundeprutte"-hunden   

 



 




Och en liten flygtur med Farfar      

Av Camster - 9 augusti 2012 22:02

Tobs kollar in kartan över BonBonLand


     

Av Camster - 9 augusti 2012 21:49

Om man inte lyssnar på sheriffen så kan det gå så här!


      

Av Camster - 9 augusti 2012 14:03

Tobs är hos mina föräldrar... Robin sover (sen) middag... Björn fixar antenn till min bil... Jag ligger i sängen och läser nyheter, flashback, Facebook och spelar litta Wordfeud.... Och sen.... Gäsp... Sen ska jag.... Gäääsp... Zzz...

Av Camster - 9 augusti 2012 10:00

Jag kan erkänna... när vi stod i kön, högst upp i trappan och väntade på att få gå fram och ta en båt för att åka ner för "Räkan", så var jag faktiskt litta nervös. Med en Tobias som stundtals tvekade, och stundtals var laddad för denna åktur, så fick jag hålla mig lugn och säga att detta blir braaaaaa   
Och ja, det blev det ju också! Det sög rejält i magen   men visst, när det kändes som att vi lyfte lite i andra backen så blev jag allt litta nervös igen    Men jag hade lätt kunnat åka den igen!



Det är vi som är vid det rosa på fotona   

   

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards