Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Camster - 20 augusti 2012 23:36

Ligger i sängen och ska väl försöka sova... Är lite sliten efter två Robin-oroliga nätter men *ta i trä* än så länge sover han rofyllt... Så ja, jag borde ju passa på att sova istället för att blogga via mobilen ;)

Jag hämtade RobbieRob hos mamma efter lunch, körde direkt hem och la honom (och mig själv). Han sov gott till ca 2timmar senare då han vaknade med ett himla host-anfall, samma skällande hosta som imorse. Detta har vi nu lyckats hålla riktigt bra s schack genom att inhalera honom frekvent under dagen.

Nu får vi se hur natten går...

Bilden nedan är ett random kort från mobilen.
God natt :)

Av Camster - 20 augusti 2012 08:54

Robin hann inte ens börja på dagis innan han blev sjuk   
Han har varit meckig i 2 nätter och inatt kom krupphostan... Nu är han hos min mamma medan Tobs är i skolan och jag på jobb... jag åker dock hem till lunch, kändes inte alls bra att lämna den lille   



 


Jag gissar att det är skolbacillerna som har slagit till... Hoppas på snabb övergång av detta för Robins del.
Tobs var hängig i lördags men i form igår igen   

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards