Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under september 2013

Av Camster - 27 september 2013 15:00


Ja... vad ska jag säga... Jag älskar Britney och    här är ett första klipp   från hennes nya video.
Ser fram emot heeeeela videon!



 


Av Camster - 27 september 2013 13:45


När man ser en nästan "färdig" solnedgång, men vill fånga de sista fina färgerna, så får man snabba sig. 
Igår, typ 10min innan nattning av kids skulle börja, rusade jag runt med bilen för att försöka få en bra vy på den lååååga solen... 
Det sket sig...


Istället blev det... ja... ngt höstinspirerad bild.

Det var ganska mörkt så jag ljusade upp bilderna med blixt och ja, det lyfte fram färgerna på löven ganska bra...


Men långt ifrån så bra som jag ville ha det   


   



Jag ska försöka övertala min familj  till att hänga med till Emporia ikväll... där kan man ta sig en liten runda på taket (!) till shoppingscentrat   och det är en PERFA utsikt för bra foton!



Av Camster - 26 september 2013 13:45


Jag har precis avnjutit lunch i sällskap av underbara Nellie-fisen    
Och ja, även min syster så klart   

     


Den "ungen" är så jäkla rolig! Man kan busa med henne nu och få riktiga hjärtliga skratt tillbaka.

För snart   ett år sedan föddes hon under dramatiska forme
 Jag trodde inte att man kunde tycka om andra barn, lika mkt som man tycker om sina egna, men faktiskt så ligger Nellie på delad plats med mina kids   

Av Camster - 26 september 2013 08:40


     

Av Camster - 25 september 2013 17:15



 

Av Camster - 25 september 2013 14:24



         

Av Camster - 25 september 2013 10:03



En förenklad, men ack så bra, förklaring av Fibromyalgi   


Tänk även för mig, som dragit på detta i över 10 år,kommer en del AHA-upplevelser då jag läser denna text.

Jag ska börja klappa mig på axeln och säga "Duktig Camilla". Detta med tanke på att jag inte låter mig låsas så mkt av min sjukdom... 



 

Av Camster - 24 september 2013 09:12


Jag älskar denna bilden!
Hittade den i mobilen, tagen i Folkets Park i lördags.

Båda pågarna rättar till sidospegeln, samtidigt. De är unga, men de vet hur saker och ting ska gå till :-)

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards