Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 20 september 2013

Av Camster - 20 september 2013 13:30

Ångest! 
Varje år nu mera är det ren ångest!
Jag vill inte fira... vill inte fylla år...


Men när man vaknar till 2 spända barns grattis-sång så jo, det är helt ok   
Björn hade fått kidsen till att igårkväll rita teckningar till mig. Tobs hade även gjort ett kort.


 




De två paketen som jag fick behövde jag egentligen inte lägga så mkt kraft på att öppna. Jag hade en liten Robin som bestämt ville öppna   


         



Och av Björn fick jag en spadag på Ystad Saltsjöbad. Både dag och behandlingar är bokade! Perfa!
Sen har han även bokat in en hotellövernattning i Jönköping. This is good, very good! 


 

Ikväll vill jag bara hem och hänga i soffan med kidsen, se någon film och äta godis!
För äta godis, ja det får man minsann göra på sin födelsedag!   

Av Camster - 20 september 2013 11:04


Tänk att 50 Cent har spelat in en låt till MIN ära!  Thank you Mr Cent for this birthdaysong      


Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards