Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Camster - 23 september 2013 23:36


Just nu känns det som att min kropp håller på att gå sönder.
Inflammation i vänster armbåge som gör mig halvt handikappad, läkarbesök väntar på onsdag. Så länge hänger armen i vadderad mittella.
Nu på kvällen började min högra arm att göra ont, så nu är den instoppad i ett stöd-bandage.

Av Camster - 23 september 2013 21:11



Jag och barnen åkte till Malmö Folkets Park i lördags med syrran och Nellie.

Tyvärr ska karusellerna försvinna   och ingen vet vad som ska ta över parken efter detta... Så vi kunde ju inte missa tillfället att få åka karusellerna en sista gång.


Nellie fick för första gången åka karuseller och hon topp-gillade det! En väldigt stolt Tobias   fick hålla henne när de åkte en runda med tåget och en road Robin "styrde"   
När Nellie sedan fick åka runt på en häst, så sken tösen upp rejält. Hon skrek av glädje, satt och sparkade med benen och vinkade hit å dit   


                     


Personligen tycker jag att det är oerhört synd att parken ska "försvinna". Eller ja, försvinner gör den ju inte men, att de tar bort ett nöjesfält från Sveriges 3e största stad tycker jag faktiskt är katastrof! Snart har vi INGET att erbjuda turisterna som kommer... skooooj stad liksom!

Folkets Park är ett ställe där jag flera år i rad åkte tillsammans med min mamma, medan min syrra och pappa var ute och vandrade på Skåneleden.
Många minnen till denna park... som sagt, oerhört trist att den försvinner.


Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards