Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 27 september 2013

Av Camster - 27 september 2013 22:08


När det närmar sig jul, så kan ni komma billigt undan. Ge Robin en låda så blir han nöjd. Enda kravet är att han själv får plats i den ;-)



Så här glad, eller kanske överraskad, kan man se ut i sin låda ;-)

Av Camster - 27 september 2013 21:30

 

Imorgonförmiddag ska jag och min mamma på äventyr med kidsen!
Vi ska se Musse, Mimmi, Kalle och andra Disney-personligheter "live" på Malmö Arena!


Det roliga är att båda kidsen har snackat om det när de sett reklamen på tv men jag bokade tickets i hemlighet. Dock har jag nämnt det till Tobs, så han vet ju vad som ska ske. Men det roliga blir att se hur Robin reagerar då han får se "sin" Musse live!   


 


Av Camster - 27 september 2013 15:00


Ja... vad ska jag säga... Jag älskar Britney och    här är ett första klipp   från hennes nya video.
Ser fram emot heeeeela videon!



 


Av Camster - 27 september 2013 13:45


När man ser en nästan "färdig" solnedgång, men vill fånga de sista fina färgerna, så får man snabba sig. 
Igår, typ 10min innan nattning av kids skulle börja, rusade jag runt med bilen för att försöka få en bra vy på den lååååga solen... 
Det sket sig...


Istället blev det... ja... ngt höstinspirerad bild.

Det var ganska mörkt så jag ljusade upp bilderna med blixt och ja, det lyfte fram färgerna på löven ganska bra...


Men långt ifrån så bra som jag ville ha det   


   



Jag ska försöka övertala min familj  till att hänga med till Emporia ikväll... där kan man ta sig en liten runda på taket (!) till shoppingscentrat   och det är en PERFA utsikt för bra foton!



Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards