Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Camster - 16 september 2013 20:35


När det inte finns massa tid, så får man sno åt sig lite tid...
Var ute i kanske 15 minuter ikväll, i sällskap av Robin, och fotade lite av solnedgången.
Vissa bilder blev jag faktiskt sjukt nöjd med... 


       

Av Camster - 16 september 2013 18:16


Man blir ganska glad när man får se en av alla ens fotografier som en stor tavla

Motivet föreställer min pappa på stranden vid vårt semesterhus på Jylland.
Jessie, min storasyster, har gillat bilden sedan hon först såg den, och vad kunde bli bättre som födelsedagspresent när hon fyllde 40 än just denna bild på canvas? Nu när de flyttat till hus, har tavlan äntligen hittat sin plats

It's an honour!

Av Camster - 16 september 2013 11:15


När jag började ettan, så innehöll böckerna meningar som:
Mor ror. Far är rar. 
Ja, såna enkla och väääldigt korta meningar. Ofta på rim...


Så när jag öppnade Tobs´ läsebok då vi skulle beta av första läsläxan, så blev jag något överraskad!
Visst, de första läseböckerna är uppdelade efter läskunskap,och Tobs har den som är något svårare än basic-boken... men ändå liksom....


   


En viss skillnad mellan 1984´s första-klickare-bok och de som finns 2013!   
Visserligen en viss skillnad på läskunskap också   


Av Camster - 16 september 2013 08:28


Igår kl 21 hörde jag Brittan´s senaste låt under hennes världspremiär! Jag kan säga... Jupp jupp, I loooooove Brittans nya låt!

Den är väldigt mkt "inte hennes stil" men she pulls it off   Grym festlåt!  


Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards