Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under september 2013

Av Camster - 4 september 2013 11:00


Jaaaa jag vet att det kan vara lite "töntigt" men jag tycker det är riktigt coolt att vi har president Obama i Sverige nu! Jag hade gärna varit i Sthlm för att kanske få en liten skymt av honom. 


 


 

(foton från aftonbladet.se och expressen.se)

 


Sommaren 1998 var jag väldigt nära att få se Bill Clinton då jag var på min rundresa i USA efter avklarat aupair-år. Jag såg iallfall hans helikopter typ 200 meter bort, och ja en skugga där inne, sååå kan man då säga att man sett en skymt av Clinton?   
Iallafall, detta var i San Diego där han skulle hålla ett tal på ett universitet och vi var i krokarna just då.


Men nu säger vi Welcome mr Obama!   


Av Camster - 2 september 2013 15:30


Först, lite eftersläntar-foton från Experimentariet...


   



Div Tobias-"delar"


 





Stor Tobias-fot vs. liten Robin-fot


 




Här hade vi kunnat stå hur länge som helst. Ja även min mamma   



   



Tobs ville ha hjälp med att lägga "inälvorna" på plats men det klarade jag icke. 
Nej nej, jag hade inte problem med att veta vart sakerna skulle vara utan liksom att se och hålla i dom. Huuu nopes, det fixade jag icke!


 




Från Skansen i sommar. 
Det finns nog inte många andra pojkar som passar SÅ bra som Robin "till Emil´s kropp"   


 


   




Braehus
Robin kollar...


 



... innan han tar chansen och rymmer 

 



Tobias spanar på ngt i Gamla Stan


 

Av Camster - 1 september 2013 21:07


Lördagen spenderades bl.a ute i Öresund och vid vindkraftverken där.

Det var Vattenfall som anordnade Lillgrunddagen  , och man fick en gratis båttur ut och ibland vindsnurrorna. Tyvärr var det inte det bästa vädert, trots att det var klibbigt varmt, så bilderna från turen är inte de bästa... 


             



Innan vi hoppade på båten, så gick vi runt bland "give-away-and-try-stuff"-området på land. 
Tobs fick prova på att segla och han gillade det verkligen!!!


   



Man fick även lov att måla på väggarna... Såklart var det en dinosaurie som Tobs klottrade loss på.

 



Robin var såklart också med på båtturen men jag fick icke fota honom. Så här glad blev han då jag försökte...

 



Mina parents var också med   


 


Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards