Camster, photos, photos and some more photos

Direktlänk till inlägg 26 november 2012

Jag har blivit MOSTER!

Av Camster - 26 november 2012 14:45

 

Jag har en ny titel, moster Camilla!

 


Det är jag det! Det skedde för exakt en vecka sedan (på klockslaget nästan!) men pga omständigheterna så har vi legat lite lågt med att skrika ut nyheten.


Men nu är det megaoffentligt, en liten liiiten flicka är född. Min syster har blivit mamma. På ett dramatiskt sätt med akutsnitt då min syster snabbt blev allvarligt sjuk. Som tur är så var hon ändå inne på KK så resan ner till op-rummet var inte så lång för henne    Hennes sambo kom inrusande, stressad som en iller efter att ha kastat sig från jobbet. Men han hann i tid, han var med hela tiden. Jag satt kvar på avdelningen i sällskap med min mamma i spänd väntan. Vi ville veta vem det var som tittade ut men mest var man skitnervös för hur det skulle gå med syrran   


Men som sagt, allt gick bra till slut och här är en bild på lilla fisloppan
En fisloppa som jag inte fått träffa ännu då hon håller till på neo tillsammans med Jessie, och jag vill träffa henne SÅ mkt! 



  Välkommen "Fisloppan". Du har en moster som ska krama daj massa massa, och 2 galna kusiner att röja loss med   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camster - 26 januari 2016 22:13


Nu är det dags att lägga ner bloggen. Tyvärr... Men det finns inte tid eller energi till det längre. Träningen tar mkt av min tid på kvällarna efter att kidsen är i säng... Det finns så mkt annat som tar min energi, saker jag måste ta tag i...

Av Camster - 17 januari 2016 01:26

Fick detta från Tobias. He cracks me up!! :-D :-D :-D ...

Av Camster - 11 januari 2016 09:50


Facebook's minnes-funktion är rolig! :-D Nedan är från 2011, ett samtal mellan bröderna, då 5 och 1 år gamla :-) :-) :-) ...

Av Camster - 10 januari 2016 21:52


     

Av Camster - 9 januari 2016 00:46


Location: Triangelns tågstation, Malmö.

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards