Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under december 2014

Av Camster - 7 december 2014 02:28


Ikväll har jag å B varit på... ja... typ date kanske. Vi lämnade kidsen hos svärisarna och åkte sen och käkade på restaurang innan vi åkte vidare tull Lund. Där såg vi stand up med David Batra och Robin Paulsson och det var riktigt riktigt roligt!
Många asgarv, ibland så mycket att man fick torka tårarna :-)

Detta var en riktigt trevlig kväll!

Av Camster - 6 december 2014 23:41


Det årliga besöket på VellingeBlommans Tomteby.


                   

Av Camster - 5 december 2014 20:45


Flera gånger om dagen slår det mig hur stor vår lille fis börjar att bli. 
Han är verkligen en egen liten personlighet, en väldigt bestämd sådan. Han kommer nog aldrig låta ngn "sätta sig på honom", han säger till på skrapen när han tycker att ngn gör fel... 
Han börjar även att rätta sin storebror nu, vilket är lite ja "sisådär" bra   
Och han förklarar väldigt utförligt om div saker som han nu vill berätta om. 


När jag tittar igenom bilderna här nedanför så blir jag lite ledsen av att jag inte kommer ihåg så mkt hans första tid... jag jobbar på det men, kan man rota fram positiva minnen från den tiden? Trots att det gått så lång tid så är det fortfarande en svart period...


Det svindlar lite när jag inser att han snart är 4½ år! 


           

Av Camster - 5 december 2014 16:16


Julstämning i Lund


 

Av Camster - 4 december 2014 21:41


Har kopierat texten nedan från en av mina Facebook-statusar.

Av Camster - 4 december 2014 14:08


Nu har jag uppdaterat alla diverse sidor jag har på nätet med nya foton.  Facebook... twitter... 500px... 
Jag är sugen på att skaffa en riktig hemsida att marknadsföra mig med men samtidigt, min FBsida genererade inga försäljningar nu när julen närmar sig. Jag kanske inte skulle ha lagt ut priserna på sidan...? Jaja, nu är det gjort... 

Var inne på en annan fotografs sida idag och såg att han tar 400kr för en bild i A4! What?! Det är vad jag har satt som pris på en canvastavla hos mig! Tar han överpriser eller tar jag underpriser? Låt mig gissa på det förstnämnda.


 

Av Camster - 3 december 2014 22:24

Han är officiellt 8½ år nu!     


   


Vi firade med lite munkar till efterrätt. En efterrätt som Tobs själv valt ut. Och som han stolt serverade.


Av Camster - 3 december 2014 10:10


   


Besök min facebooksida, öppen även för dig utan FBkonto   
ChicagoCam´s foto    


Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards