Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 24 december 2014

Av Camster - 24 december 2014 23:44


Årets julafton gick av stapeln hos svärföräldrarna.
Kl 15 satt vi bänkade för att se på Kalle Anka (vad är väl en julafton utan Kalle och friends?)

Efter julmiddagen var det 2 spända barn som gick och väntade på att Tomten skulle komma...


       


Kidsen fick äran att hjälpa Tomten med att dela ut några klappar. Det var en djuuup säck, som båda kidsen nästan försvann ner i   

   


Som sagt, väääldigt spända kids. Spana in Robin´s leende... och ögonen, man riktigt ser hur glädjen skiner   

 


Hej då, Tomten!  

 



Robin berättar för Farfar att han har missat besöket av Tomten.. 
Sen kom det; -Farfar, det var du som var Tomten!
Men, på vägen hem satt han och funderde och sa; -Jag undrar vem det var som var Tomten... Det var inte riktigta Tomten, det såg jag. Det var nog en av alla hans tomtar som kom till oss...

     



Glädjen är stor!
Tobs har äntligen fått sitt väldigt efterlängtade Minecraft-svärd.

 


TACK till svärföräldrarna för denna julafton!           



Av Camster - 24 december 2014 12:15


God jul till er alla som läser min blogg!   

 

And since I have readers outside Sweden...   Merry christmas to all of you who read my blog!    



 

Av Camster - 24 december 2014 00:49



Jag älskar julen! Jag älskar traditionen! I loooove christmas!

Jag har fått tag i några helt klockrena julklappar som jag väntar otåligt på att mottagarna ska öppna. The joy of giving!   

     



En liten throwback på en present jag fick i julstrumpan en gång   

 


Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards