Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 9 december 2014

Av Camster - 9 december 2014 16:00


Jag behöver en drömtydare. Snabbt!
De senaste 3-4 veckorna har jag drömt sjukt mkt och väääldigt konstigt!

* grannen byggde en pool, upphöjd från marken istället för nersänkt. Alltså på en jordhög typ 50cm hög...
* kommunen sandade vårt kvarter pga halka. Med 10 cm djup sand!
* jag hade inbrott i min bil.
* jag var tillsammans med Vin Diesel! OMG!!! Men mittendelen av drömmen förstår jag inte, jag var otrogen mot honom!! WTF?!! Skulle aaaaldrig ske!
* jag fick vara med PÅ scen med NKOTB och Donnie flörtade hej vilt! OMG igen!
* pga 'något som inte är helt klart', hämtade jag Robin 1930 från dagis! :-o
* en taxichaufför var i vägen 2 ggr på samma dag hemma på vår gata och jag hamnade i bråk med honom.
* jag hamnade i trafikkaos på motorvägen och klämdes mellan en lastbil och en stenvägg (vad är det med mig och mina känslor för mina bilar?!)

* jag var med på en av finalerna av melodifestivalen... som hölls på ett stort kryssnings-fartyg... som blev påkört av ett annat fartyg vars kapten var full och gjirde bred-sladd in i hamnen och körde på vårt fartyg i rumpan. Detta skedde 'som tur var (???), i en paus av mel.festivalen och inspelningen fortsatte. Jag hoppade runt bland platserna för att få bästa kameravinkel, hittar min skol-'kärlek' som senare friar till mig inför kamerorna?!!!!! What?!!! 

Ja just det, sen blir fartyget påkört igen, hamnar på sidan och jag vaknar precis efter att jag räddat mig själv... genom att klättra på skumgummi! 

Ja mkt mer har snurrat genom min hjärna då jag sovit och jag önskar att ngn kunde reda ut det här. Min hjärna vill säga mig något...

Av Camster - 9 december 2014 00:43


Har legat i sängen ett tag nu.
Fryser... varm... fryser litta till... What's going on?

Hivar in en bild som fick mig till att asgarva igår då jag såg den :-)

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards