Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under december 2014

Av Camster - 24 december 2014 00:49



Jag älskar julen! Jag älskar traditionen! I loooove christmas!

Jag har fått tag i några helt klockrena julklappar som jag väntar otåligt på att mottagarna ska öppna. The joy of giving!   

     



En liten throwback på en present jag fick i julstrumpan en gång   

 


Av Camster - 22 december 2014 16:16


Nu har jag ett gäng Malmö-väggkalendrar hemma igen!
Passa på att köpa den perfekta julklappen eller nyårspresenten. Alla behöver ju en kalender :-)
100kr/st. Frakt: 14kr

Av Camster - 21 december 2014 23:45


Ännu ett besök vid Triangelns citytunnel-station.
Denna gången för att fota den stora ljusnallen som sitter där nere. 
Den är SÅ fin! Undrar just om vi kan bygga en sådan till nästa jul och ha i trädgården   


         



Notera Robin bakom högerbenet på bilden nedan   

   

Av Camster - 21 december 2014 00:30


Kommer du ihåg vårt bråk med soffleverantören Sittomys i Höör? 
Stället som jag ville (milt sagt) skicka till älgarna? Läs mitt gamla inlägg här    


Idag kunde man läsa på Skånskan.se   



 



Jag har inget mer att tillägga!


Jo vänta... ett litet tillägg...
SKITSTÄLLE!     

Så... NU är jag klar!

 


Av Camster - 19 december 2014 20:30


Idag hade jag Tobs med mig på jobbet. Han slutade skolan igår så ja, det fick bli sälle på mammas jobb för hans del.



 


Robin ville ju så klart bli stylad imorse eftersom Tobs blev det.
Han har ju ngt längre hår än storebror, så det blev värsta 60talsfrillan typ    Han blev grymt nöjd och var väldigt noga med att man inte fick stöta till hans hår.

 



Efter gårdagens skolavslutning med julsånger i kyrkan, åkte jag och kidsen till MAX för att fira jullovet.
Ibland blir man så fylld av känslor för ens kids att man kan spricka   

 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards