Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under februari 2013

Av Camster - 15 februari 2013 22:39


Eftersom jag tycker att Beyonce är en mega-diva, så kunde jag inte låta bli att göra ett litet collage av 'mindre bra foton' från hennes annars väldigt bra mellantid-underhållning på Super Bowl.

Av Camster - 15 februari 2013 11:35



Jag låg och sov i soffan.
Det gör jag inte längre... Robin har tömt soffan på kuddar, bl.a den jag låg och sov på. Han säger sig ha byggt en båt av kuddarna ute i hallen

Av Camster - 14 februari 2013 22:39



En tröja med en moose till lilla Nellie-fisen från 'mooster' på alla hjärtans dag

Av Camster - 14 februari 2013 13:07

Blev skickad till öron-akuten i tisdags pga mina bihålor. Där fick jag vara med om en 'mindre trevlig' undersökning. Men, den var snabbt fixad och jag fick medicin utskrivet.

Tjejen på apoteket kände igen mig från förmiddagen samma dag då jag var och hämtade medicin till Robin.
Jag kräver snart sponsorship alt stort rabattkort!

Hivar in två-veckor gamla foton på Robin som lallar runt i Tobs' jeans :-)

Av Camster - 10 februari 2013 13:02


Mår riktigt bra idag. Eller inte det, nej

Borde ringa och beställa tid hos doktorn. Orkar inte. Sover en stund igen
Hoppas på något bättre mående imorgon.

Av Camster - 9 februari 2013 16:18


4e dygnet för min del. Woop woop

Av Camster - 7 februari 2013 14:23

Jag är däckad. 39.6 grader är ganska jobbigt att hantera. Och att ha VAB i denna feber-yra är inte det bästa. Vi ser film idag, mycket film blir det. Just nu kollar vi Monsters INC.

Av Camster - 6 februari 2013 20:57


Ring ring! Hej, dagis här! Robin har feber igen.

Ja... bara till att hämta himm sjuklingen. En glad, trött och mys-fisig liten Robin :-)
Som tur är så låg en tradera-vinst i form av Pippi Långstrump-mjukis och väntade på posten, så denna hämtade Björn, och Robin blev så glad, så glad :-)

Nu är kidsen nattade och jag ligger på soffan och kollar på fotbollen. Är själv inte riktigt i form, hade 38 grader igår då jag drog mig till sängs. Ja, blir väl sjukstuga för mig och Robin nu i någon dag.

Funderar dock på att byta kanal, 3-1 efter 22min är inte direkt så jätteskoj.

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards