Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Camster - 20 februari 2013 15:45






Blandfärs??

 

 

Av Camster - 20 februari 2013 11:26



"Jag är alltså Camillas kollega som bloggrapar hennes sida. Sjäv har jag ju aldrig bloggat så jag vet egentligen inte vad det är man ska skriva här men det känns som om jag inte vill göra en punkt just här så detta skulle kunna bli en av bloggens allra längsta meningar, sen om det är så att det är grammatiskt korrekt att inte göra punkter i en sådan här lång mening vet ju inte jag eftersom jag arbetar på supporten och inte på svenska akademiens ordlista eller var man nu bör jobba för att veta exakta fakta om hur en  korrekt meningsuppbyggnad bör se ut, men med tanke på Camillas inlägg om sär-skrivningar så lär ni inte hitta några sådana i denna meningen. Slut


Anonymt blogginlägg av Mysterious Maria"

Av Camster - 20 februari 2013 10:17

 


Jaha ja... ska jag säga "Grymt" nu eller?   

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards