Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Camster - 4 februari 2013 22:16


Detta var mitt horoskop för igår

Det kändes verkligen SÅ klockrent när jag läste det. Det är precis så jag känner det just nu. Jag hade börjat slappna av ang Tobias' skola, men så sker en sak, och man kastas ner igen.

Av Camster - 4 februari 2013 15:45




Jag säger bara: Danny!     



Av Camster - 4 februari 2013 12:00




Har för tillfället en förkyld Tobs sittandes bredvid mig här på jobbet. 
Hans hosta har varit riktigt jobbig så han fick stanna hemma från skolan idag. Så Björn körde honom till min mamma imorse men då hon skulle till vetrinären med en av hundarna idag, så fick Tobs vara hos mig den stunden. Hon kommer snart och hämtar honom igen. 
Men Februari, tydligen även kallad för VABruari, har precis börjat... undrar hur resten blir... 




Förra veckan hittade jag nedan klipp i tidningen... Kändes som att jag själv hade skrivit stora delar av det.
Samvetet, både mot barnen och jobbet, spelar så jäkla stor roll i hela VAB-snurran   


 







Av Camster - 4 februari 2013 09:08

 

Jag längtar till maj månad!
Jag älskar Fast & Furious-filmerna. Jag dreeeeglar mycket över Vin Diesel. Och i maj kommer den nya filmen!
     



Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards