Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Camster - 1 februari 2013 13:51


Detta är riktigt lyckat!


Sitter ensam i växlen nu på em och det är ju ok. Men vi har en stol-tvättare på besök och han röjer loss ungefär 3 m bort från mig. Jag hör inte ett skiiiiit    Det är svårt att skriva samtidigt som man sitter och trycker in head-setet i skallen för att man ska höra något litet.

 


En kund har väl redan gett mig till älgarna eftersom jag absolut inte kunde hitta hans företag. Visst, han uppgav ju fel företagsnamn de 3 första ggr vi försökte luska ut "vem han var" men till slut så blev han mäkta irriterad... 


Jag blir inte heller stressad av att telefonkön växer under tiden.. Neeej då   


     

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards