Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under februari 2013

Av Camster - 19 februari 2013 14:00

Man kan hitta mycket på Blocket.se

Tre barn cyklar för 200kr/st. Uppenbarligen så missade annonsören att skriva ordet "SOM" mellan barn och cyklar men men... det jag undrar är; hur länge dessa barnen cyklar för den summan?




 

Av Camster - 19 februari 2013 10:45





Fortsättning på min Britney-lista. Men asså, det finns ju låtar kvar att välja mellan som egentligen skulle varit med på listan kanske...   



2.
Till the world ends 




3.


Stronger





4. 


"3"





5. 
Crazy



Av Camster - 19 februari 2013 09:17

 

Detta tips ( fick jag från Björn idag, via Blocket.se


Hemstickade clowner till försäljning! JAG HATAR CLOWNER!
Han har förstört min dag! Jag funderar på att byta lås på dörren idag, bara så att han får sitt lilla straff liksom!




 

Av Camster - 18 februari 2013 21:40



Vi var iväg och kollade kakel och klinker till badrummet ikväll. Vi avslutade med middag på PölseMannen och där lekte Robin pajas :-) Han börjar lika sin storebror mer å mer :-)

Av Camster - 18 februari 2013 15:49

Läste detta på Aftonbladet.se idag. 



Nej jag tror inte det har med Loreen att göra. Det beror med största sannolikhet på att låten sög och att man inte hörde ett skit av vad den där Amanda "sjöng" om!





   

Av Camster - 18 februari 2013 14:36


Lite musik i bloggen... 

En 10-i-topp-lista på mina favoritlåtar med Brittan       



Låt 6-10 börjar vi med här...




6. 

I wanna go





7. 

Hold it against me



8.
Piece of me



9.  
Womanizer



10. 
I´m a slave 





Av Camster - 17 februari 2013 22:05


Jag saknar min fisloppa som ska spendera några dagar på sportlovet hos mina parents.
Jag lämnade honom runt 19tiden ikväll och jag saknade honom redan på vägen hem.


Asså, ingen katastrof då mamma och pappa bor typ 5 minuter med bil från oss men...
ändå... Tobs brukar alltid ligga i min säng när jag får och lägger mig ju...    

Av Camster - 17 februari 2013 20:45




Instagram


Hoppa in på Instagram-appen och följ mig! Alltid roligt att få lite feedback på sina foton   



 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards