Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Camster - 3 februari 2013 22:12


Denna helg har tagit musten ur mig totalt pga en sak som hände på Tobias' skola i fredags.
Men stundtals har jag lyckats lägga det åt sidan. Idag var det dags för Tobs att kolla in filmen RöjarRalf som han vann biljetter till. Det var riktigt mysigt att vara iväg med honom 'på egen hand'. Jag saknar det mycket. Måste ta tag i detta och dela upp mig mer jämnt mellan kidsen... Men ja, filmen var bra och på vägen hem körde vi in om McDonalds för litta lunch.

Tobias har en riktigt jobbig hosta för tillfället och när vi kom hem från bion, hamnade både han och jag i soffan. Hmm, jag somnade visst där en stund (jag hittade bild på det i min mobil, heja Björn)
Efter kvällsmaten såg vi film och då fick kidsen vars en skål med lite popcorn. Väldans så uppskattat, och Robin tog emot skålen med ett stort leende.
Sen nattade jag Robin och... jag somnade visst då oxå.

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards