Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under januari 2013

Av Camster - 9 januari 2013 10:06



Sedan Tobias föddes 2006, har jag varje år fixat en fotokalender på Vistaprint som "nära och kära" har fått i julklapp. Jag har även en på jobbet och igår när jag satte den på plats så insåg jag att den gamla och nya kalendern innehåller ngn snarlik bild. Bilderna ovan är tagna jan 2011 resp jan 2012    Brotherly love på båda fotona   

Av Camster - 8 januari 2013 13:42

Idag är en sån där dag... problem runt om en, överallt.



 

Av Camster - 7 januari 2013 11:23

Till nästa jul kommer vi billigt undan hemma hos oss.
Vi ska handla massa tomkartonger, fixa dem i div olika utföranden och sedan låta kidsen leka med dessa.
Tjipp, billigt och bra!




Årets kartonglösning passar både små barn (Robin på bild ovan) och större barn (Tobs, bild nedan)   


   

Av Camster - 6 januari 2013 10:30

Såg en annons på mitt bloggställe om en ny webshop med kläder i generösa storlekar (som de så fint kallar det)
Jag klickade in mig på sidan och jodå, det började bra men SEN kommer dessa bilderna upp!
Jodå, det ser verkligen ut som att dessa tjejerna behöver kläder i storlek "generös"!!!
Give me a break!   


 

Av Camster - 5 januari 2013 22:28

När 2012 blev 2013 firades det med båda kidsen vakna   
Visst, Tobs anade jag ju nästan att han skulle hålla sig vaken men RobbieRob liksom?! Han nattades runt kl 21 nångång men efter knappt en timme så var han nere och nattsuddade hos oss igen. Han satt med vid bordet då vi spelade men när det var dags att ta på sig för att gå ut och smälla raketer, då var han inte med på noterna. Men han nöjde sig fint med att sitta i soffan och titta på tv, spela lite iPad och titta ut genom fönsterna för att se lite raketer   


 

         



Tyvärr regnade det då det var dags för raketerna så jag fick inga höjdarbilder denna gången    

Av Camster - 5 januari 2013 14:16




Ni är väldigt välkomna tillbaka för att avnjuta lite jul-choklad.
Mmm, så blir det då man är av banan och inte har koll. Då hittar man julgodis på en hylla i skafferiet. Suck...


Av Camster - 4 januari 2013 23:00

Nyårsafton firade vi hemma hos oss "i glada vänners lag"   

Vi åt gott (och mycket), vi spelade spel, sköt raketer och spelade lite mer spel.
Det blev en sen kväll, både för oss och barnen. Men vi var nog alla nöjda   



         

Av Camster - 4 januari 2013 22:00

Trots sjukstuga så blev det ett pepparkakshus även denna julen.


Himla kladdigt på sina ställen då jag värmde upp glasyren lite fööör mkt   


   

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards