Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under januari 2013

Av Camster - 29 januari 2013 09:15



       

Av Camster - 28 januari 2013 20:21


  För lite mer än en vecka sedan var vi på Emporia och handlade lite.


ICA Kvatum hade en tipsrunda gällande olika tecknade figurer. Jag och Tobs gick denna tipsrunda, lämnade in lappen och sen tänkte jag inte mer på det. TILLS IDAG! Runt kl 1730... Då dök texten ICA KVANTUM EMPORIA upp på min mobil och i andra sidan fanns en tjej som glatt berättade att Tobias hade vunnit 2 st biobiljetter till nya filmen Röjar-Ralf!!! ÅH jag blev såååå glad för hans skull! När jag kom hem och berättade det för honom så såg han onekligen stolt ut! Så, kl 11 på söndag ska han och jag gå på bio! Yaaaaay!



Av Camster - 28 januari 2013 19:45



        

Av Camster - 28 januari 2013 14:30

När vi var ute och åkte pulka med svärisrna, så blev jag "lurad" till att åka ner för denna backe. 




Visst, den ser inte så värst hemskt ut på bild men när jag stod där längst upp, med en väldigt spänd och förväntansfull Robin på sin snow-racer, så fick jag bita ihop och åka. 
Jag hade ångest! På sina ställen var det mer gräs än snö och gaaanska gropig terräng. Jag såg framför mig hur jag for åt ena hållet och Robin åt andra. Men se, det gick bra! Vi tjöt båda av skratt hela vägen ner!

 


   






Björn tog samma backe med Tobs... halvvägs ner ramlade Björn av, Tobias fortsatte framåt, över en liten mindre backe och bort en bit   

 






Farfar åkte med Robin och i slutet av backen ramlade även Farfar av. Jag fick lite smått panik över hur Robin skulle fixa denna hastighet själv meeeen ungen la sig ner över ratten (för att minska luftmotståndet??   ) och fortsatte iväg


     

Av Camster - 28 januari 2013 11:00



 

Av Camster - 28 januari 2013 10:02


  T.o.m min bil älskar Britney   

Av Camster - 28 januari 2013 08:30





 



*tidsinställt inlägg* Jag har ej bloggat så här tidigt på dagen

Av Camster - 27 januari 2013 22:15

Robin nästan beordrare farmor att hon skulle åka med honom.
Och jo, hon lydde   


         

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards