Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under januari 2013

Av Camster - 17 januari 2013 15:59

Det blev en runda till Bjärred på lunchen. Traskade ut på den låååånga bryggan och fotograferade lite... 
På vägen tillbaka in till land igen så frös jag av mig både det ena å det andra. Shit pommes i lådan så kallt det var! De 500 metrarna in till stranden igen kunde inte gå för snabbt   

 Fullt ös på värmen i bilen innan jag rattade tillbaka till jobbet.  Ice Ice Baby gick automatiskt igång inne i huvudet på mig...    



   

Av Camster - 17 januari 2013 09:25

       


Behöver fota lite nu... har kameran med på jobbet så jag kan sticka iväg på lunchen för att knäppa lite bilder. Försöker komma på ngt bra ställe men ja, det blir väl antagligen Långa Bryggan i Bjärred. Ett bra ställe nu när det är kallt, snö och is   






Av Camster - 16 januari 2013 15:38

Dagens citat:

Av Camster - 16 januari 2013 10:28

Vintern är tillbaka!!
Och jag har nya skor!   



Lite roligt att jag på min Instagram för två dagar sedan la upp en bild och skrev att jag ville att vintern skulle komma tillbaka   


 

  Vill du följa mig på Instagram? 
ChicagoCam heter jag där. Klicka in och browsa bland mina foton   

Av Camster - 15 januari 2013 09:03

   



Jaaaaa jag vet! Det är taskigt att skämta om detta men men... 
God tisdag!

Av Camster - 14 januari 2013 11:15





Hela helgen har varit som ett enda långt zombie-stadie för min del. Jag sov sjukt länge i lördags och igår somnade jag när Robin sov middag.
Jag är nästan utmattad för tillfället... sjukdomar... massa oro och stress för Tobs´ skola...  stressiga morrnar... tänker, tänker, tänker. 

I need a break



Av Camster - 14 januari 2013 09:33

Dålig video, bra låt!



Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards